زائران از مسیرهای فرعی مرزی وارد کشور نشوند

13:35 - 18 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۰۷۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: زائران برای ورود به کشور تنها از مسیر پایانه های مرزی استفاده کرده و از راه فرعی وارد کشور نشوند.

زائران از مسیرهای فرعی مرزی وارد کشور نشوندبه گزارش گروه جامعه ،سردار محسن فتحی زاده در حاشیه بازدید شبانه از پاسگاه‌های مرزی اطراف پایانه مرزی مهران، اظهارداشت: اربعین حسینی (ع)، روزی که در تاریخ شیعه، از آن به عنوان روز بزرگی یاد شده و ما نیز در ایام راهپیمایی کنگره عظیم اربعین، مسئولیت امنیت و نظم آن را که از حساسیت بالایی برخوردار است، برعهده داریم.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم تردد زوار از پایانه مرزی مهران، تامین امنیت آن‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: به دلیل وجود مرزبانان غیور و عزیز که حافظ و پاسدار امنیت مرز‌های کشور هستند، هیچ نگرانی برای تامین امنیت زوار نداریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، ادامه داد: در این ساعات شب، همه  مرزبان را سرحال وخستگی ناپذیرمی بینم که با عشق و ارادت وصف ناپذیر خود به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از مرز‌ها حفاظت و مراقبت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال امرزبانی با تدابیر اتخاذ شده، حراست و امنیت خوبی را در مرز مهران حاکم کرده است.

سردار فتحی زاده در خاتمه گفت: هموطنان عزیز که قصد شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را دارند حتما  از طریق مسیر‌های قانونی وارد پایانه شوند و به هیچ عنوان وارد مسیر‌های فرعی و غیر قانونی که در حوزه مناطق ممنوعه مرزی است، نشوند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *