دیپلمات وزارت خارجه ونزوئلا در پیاده‌روی اربعین+عکس

10:13 - 18 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۰۳۲
خانم اگودلو می‌گوید: آنچه همه در باره حسین می گویند این است که او زیر بار ظلم نرفت و با یک حکومت فاسد و ظالم مبارزه کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، سلکا اگودلو مدیر کل روابط همه جانبه وزارت امور خارجه ونزوئلا در پیاده روی اربعین حضور یافته است‌.

این مقام ونزوئلایی می گوید: مردم ونزوئلا با مردم عراق و ایران حس همبستگی دارند. من آوازه مراسم میلیونی اربعین را قبلا شنیده بودم و امسال موفق شدم در این مراسم با شکوه و مردمی شرکت کنم و از این جهت بسیار خوشحالم.

خانم سلکا اگودلو در پاسخ به این سئوال که آیا امام حسین علیه السلام را می شناسید؟ گفت: من در این سفر در حال کسب اطلاع از امام حسین هستم و با همسفران مطلع صحبت می کنم و آنها توضیحات جالبی را به من می دهند.

آنچه همه در باره حسین می گویند این است که او زیر بار ظلم نرفت و با یک حکومت فاسد و ظالم مبارزه کرد. این نکته حاوی پیام مهمی برای مردم کشور من است که اکنون تحت فشارها و تحریمهای ظالمانه دولت آمریکا قرار گرفته است.

خانم اگودلو خواستار اتحاد دولت ها و ملت های عراق و ایران و ونزوئلا در برابر سلطه طلبی آمریکا شد.

دیپلمات وزارت خارجه ونزوئلا در پیاده‌روی اربعین+عکس

دیپلمات وزارت خارجه ونزوئلا در پیاده‌روی اربعین+عکس

منبع: مشرق

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *