بعد از دنیای شیرین دریا فقط نقش گیلکی به من پیشنهاد می‌شود/ نمیخواهم دیگر دچار تکرار شوم

9:06 - 20 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۵۹۶۹
بازیگر سریال "دنیای شیرین دریا" گفت: شاید مقبولیت و قابل قبول بودن بازیگر در یک نقش بخصوص باعث شده تا فیلمسازان دوباره از وی همان استفاده قبلی را بکنند. اتفاقی که بعد از دنیای شیرین دریا برای من افتاد و برای نقش‌های گیلکی پیشنهادات زیادی داشتم.

فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی میزان، درخصوص آخرین فعالیت های خود درعرصه بازیگری گفت: در حال حاضر بازی در "سریال آنام" به کارگردانی "جواد افشار" را تجربه می کنم و به امید خدا اگر همه شرایط به صورت مساعد پیش برود این سریال از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره نقش خود در این سریال افزود: در این سریال نیز مانند اکثر آثار نقش مردی گیلانی را بازی می کنم و باید بگویم کاراکترم چندان تفاوتی با کارهایی که تا به حال کرده ام ندارد.

فرهاد بشارتی

بازیگر سریال "دنیای شیرین دریا" در همین راستا ادامه داد: من تا به حال نقش‌ با لهجه گیلانی را زیاد بازی کرده ام و فقط جایگاه من از لحاظ شخصیت، شغل و خانواده متفاوت بوده است. واقعیت امر خودم هم چندان دوست ندارم دچار تکرار شده و باز هم نقشی با لهجه را ایفا کنم.

وی درباره استفاده تکراری برخی کارگردانان از بازیگران در نقش هایی یکسان تأکید کرد: از نظر من بخش عمده این قضیه را عدم ریسک پذیری یک کارگردان رقم می زند زیرا کارگردان با این اقدام کار خود را نیز راحت تر می‌کند. درگام دوم شاید مقبولیت و قابل قبول بودن بازیگر در نقش قبلی باعث شده تا فیلمساز دوباره از وی همان استفاده قبلی را بکند. اتفاقی که بعد از دنیای شیرین دریا برای من افتاد و برای نقش‌های گیلکی پیشنهادات زیادی داشتم.

فرهاد بشارتی

بازیگر سریال "باغ سرهنگ" با اشاره به کم‌کاری خود در عرصه سینما خاطر نشان کرد: پیشنهاد برای بازی در فیلمهای سینمایی بسیار کم شده و اگر پیشنهادی باشد، به چند سکانس کوتاه ختم می شود. با وضعیت موجود ترجیح می‌دهم بازی نکرده و در سینما فعالیتی نداشته باشم.

بشارتی با تاکید بر وجود برخی روابط در سینما خاطرنشان کرد: متاسفانه باید بگویم که سینما دست عده خاصی افتاده و آنها هستند که همه نقشها را گرفته و بازی می کنند. با این وضع و حضور این افراد طبعاً جایی برای بازیگرانی مثل من در سینما باقی نخواهد ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *