رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال

15:06 - 17 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۵۹۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در ساعت 10 صبح روز شنبه 20 آبان، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارتباطات و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصاد ، مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در ساعت 10 صبح روز شنبه 20 آبان، با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد و در این مراسم از سه دستاورد مهم در زمینه رسانه‌های دیجیتال رونمایی می شود.

یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال است که انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه‌ها به صورت مصاحبه‌ای و تاک‌شو است که در آن به گفتگو با مسئولان و مهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و متخصصین پرداخته می شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

از بخش‌های جنبی این نمایشگاه برگزاری کارگاه‌های ویژه برای فعالان این بخش و همچنین نشست‌های تخصصی در مورد بخش‌های مختلف نمایشگاه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *