کریمی از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده می‌کند/ به جادوگر گفتیم خودمان تیم را بد بستیم!

8:01 - 20 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۵۸۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: فیروز کریمی از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده می‌کند اما از عملکرد او کاملاً‌ راضی هستیم.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با برنامه این تیم برای جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: سرمربی سرآشپز تیم است و خودش کار‌ها را بررسی می‌کند. فیروز کریمی در حال بررسی گزینه‌های مناسب است تا در موعد مقرر فهرست مدنظر خود را به باشگاه بدهد.
 
وی افزود: سیاست باشگاه گسترش‌فولاد تبریز جوان‌گرایی است و به غیر از امید جهانبخش، میلاد فخر‌الدینی، سامان نریمان جهان و آندرانیک تیموریان همه بازیکنان آن بالای سه سال با باشگاه قرارداد دارند.
 
مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد تبریز تأکید کرد: ما در چند بخش، هم در دفاع و هم در حمله عملکرد بدی داشتیم اما فیروز کریمی توانست خط دفاع تیم را ترمیم کند و در تقویت خط حمله هم نقش داشته باشد. یکی از مشکلات ما این است که با کمبود بازیکن مواجه هستیم و واقعاً فیروز کریمی از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده می‌کند اما از عملکرد او کاملاً‌ راضی هستیم.
 
نصیرزاده تصریح کرد: تیم ما در بخش‌های مختلف خوب عمل می‌کند و در جذب بازیکن هم سرمربی و گروه فنی او تصمیم‌گیرنده هستند. من حتی امضای سرمربی را هنگام عقد قرارداد پای قرارداد بازیکن می‌گذارم.
 
وی افزود: به اعتقاد من اسکلت تیم بایم حفظ شود و همچنین حضور بدنساز ایرانی می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت تیم داشته باشد.
 
مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد تبریز در مورد پرداخت برخی بدهی‌ها از جمله لوکا بوناچیچ تصریح کرد: این را باید بگویم که تنها باشگاه ایران هستیم که هیچ شکایتی نداریم و در معامله سعی کردیم حقی ضایع نشود. این را هم بگویم که هیچ خارجی را اجازه ندادیم بدون تسویه حساب از ایران برود و با لوکا هم تسویه کردیم.
 
نصیرزاده در رابطه با بحث حضور جادوگر در فوتبال تصریح کرد: به اعتقاد من باید با مسئولان این کار به شدت برخورد شود و افرادی مانند همان فردی که روی خط برنامه ۹۰ آمد برخورد قاطع صورت گرفته و بلافاصله از کار برکنار شود. حضور چنین افرادی باعث می‌شود تا آبروی فوتبال یک استان به خطر بیفتد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا خودتان با این مسئله روبرو شدید یا خیر، تصریح کرد: من به شدت مخالف این مسائل هستم و هیچ اعتقادی هم به این موضوع ندارم. اول فصل که ما نتایج چندان خوبی نمی‌گرفتیم فردی آمد (جادوگر) و گفت تیم شما را «بد بستند» که نمی‌توانید موفق عمل کنید من هم به او گفتم که خودمان تیم را بد بستیم و هیچ فرد دیگری نمی‌تواند چنین کاری انجام بدهد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *