برخی تهیه کنندگان با فامیل بازی به سینما لطمه زده‌اند

7:30 - 20 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۵۲۶۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر و خواننده موسیقی پاپ گفت: رابطه بازی ها در فیلمسازی به تولید آثار نمایشی ضربه زده و همچنین پرداخت پول برای دریافت نقش باعث شده که قیمت بسیاری از بازیگران کم شود.

امیریل ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره آخرین فعالیتهای کاری خود گفت: بعد از ماه صفر یک اجرای تلفیقی موسیقی و تئاتر در تالار وحدت روی صحنه خواهم برد و منتظرم که ببینم مدیران این تالار چه زمانی را برای برگزاری این کنسرت به ما اختصاص می دهند، در این کنسرت هنرمندانی چون امید اصغری ، مهدی شاه رضایی و نیما گنجی حضور دارند.

کسی که پول می‌دهد تا وارد سینما شود بازیگر نیست/تهیه کنندگان با  فامیل بازی به سینما لطمه زده اند
وی درباره وضعیت بازیگری در سینمای امروز نیز اظهار کرد: در جریان فعلی بازیگری، قابلیت جایگاهی ندارد چراکه رابطه جای ضابطه را گرفته است، برخی کارگردانان یا تهیه کنندگان از آشنایان و اقوام خود به عنوان بازیگر استفاده می کنند در واقع یکی از اتفاقاتی که در دهه 90 به تولید آثار نمایشی ضربه زده همین رابطه بازی ها بوده، یعنی کارگردانان و تهیه کنندگان برای رسیدن به نتیجه ای که خود می خواهند، با رابطه فیلم‌ تولید می‌کنند.

این بازیگر ادامه داد: نیاز است تا کارگردانان و تهیه کنندگان بزرگتری فکر عمیق را به این عرصه وارد کنند، نیاز به افرادی داریم که اثرگذاری عمیق کنند و وقتی این مسئله تحقق یافت در نتیجه مسیر تولید آثار نمایشی عمیق تر می شود.

کسی که پول می‌دهد تا وارد سینما شود بازیگر نیست/تهیه کنندگان با  فامیل بازی به سینما لطمه زده اند
ارجمند درباره پرداخت پول توسط بازیگران برای دریافت نقش گلایه کرد و ادامه داد: بازیگر کسی است که برای ایفای نقش پول دریافت کند، کسی که پول می دهد و نقش دریافت می کند بازیگر نیست، متاسفانه پول دادن و دریافت نقش باعث شده که قیمت بسیاری از بازیگران کم شود و بسیاری نیز از این عرصه کنار روند و نتیجه آن وضعیت درهم و برهمی است که شکل گرفته است. 

بازیگر "معمای شاه" درباره اصلاح وضعیت موجود تولیدات آثار نمایشی توضیح داد: برای اصلاح نیاز به سرمایه گذاری دولتی است و حتی تلویزیون در صورت دارا بودن بودجه باید وارد عرصه سینما شود. آدمهای دلسوز و سرمایه گذارانی که به هنر دلسوزانه نگاه می کنند باید وارد این عرصه شوند نه افرادی که صرفا چهره شدند و شهرت برایشان مهم است. 

کسی که پول می‌دهد تا وارد سینما شود بازیگر نیست/تهیه کنندگان با  فامیل بازی به سینما لطمه زده اند
وی خاطرنشلان کرد: چهره شدن و مطرح شدن مهم نیست بلکه آن چه اهمیت دارد این است که قبل از چهره شدن، یک اثر مطرح شود، اگر چند پوستر، عکس و تبلیغ کسی را مطرح کند نتیجه ای نیز برای بازیگر ندارد بلکه بازیگری حرفه ای است که محبوبیت و ماندگاری را به همراه دارد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *