معاون سیما به کربلا آمد/ بازید از استودیوی « مخاطب خاص»

12:47 - 14 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۴۷۰۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مرتضی میرباقری معاون سیما با حضور در استودیوی برنامه «مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی در زمان پخش زنده از روند تولید و پخش این برنامه در اربعین حسینی با خبر شد.

به گزارش گروه فرهنگی ، معاون سیما در بازدید از استودیو برنامه تلویزیونی « مخاطب خاص» مستقر در کربلای معلی ضمن قدردانی و خسته نباشید به عوامل این برنامه گفت: سیدالشهدا و حضرت عباس (ع) سرمایه بی نظیر و بی بدیل هنگفت عالم تشیع محسوب می شود و به هر میزانی این سرمایه هنرمندانه در اختیار مردم قرار بگیرد و در کنار بحثهای معرفتی احساس و عواطف نیز به تصویر کشیده شود می تواند در روح مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم ثاثیر گذار باشد و ما نیز در رسانه ملی باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

میرباقری با تاکید برلزوم تولید برنامه مخاطب خاص اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» طی دو سال اخیر عمود و نخ تسبیح برنامه های معرفتی و مذهبی بوده است که از استودیو کربلا پخش می شود که نه تنها تولید آن ضروری است بلکه برنامه های دیگری نیز باید در کنار این برنامه باید قرار بگیرند و تلاش شود در ساختارهای دیگر نیز این برنامه را ادامه دهیم .

معاون سیما تصریح کرد: یکی از ابتکارات بسیار پسندیده و کارآمد برنامه مخاطب خاص این بود که برنامه ای که به صورت هفتگی روی آنتن می رفت پخش آن به صورت دهگی صورت گرفت و توانست با قلب میلیون ها مردم که متوجه این نقطه مقدس است همراه شود و نقش موثر و مثبتی در جهت ارتباط مردم با سیدالشهدا و مرقد مطهر داشته باشد.

وی افزود: مخاطب خاص باید از ظرفیتش به دلیل ارتباط زنده از نزدیک ترین نقطه به حرم سیدالشهدا بیشتر از این استفاده کند و علاوه بر حضور کارشناس و مهمان ویژه از مردمی که به زیارت امام حسین آمده اند نیز برای حضور در این برنامه استفاه کند.

میرباقری از ادامه برنامه «مخاطب خاص» بعد از اربعین خبر داد و اظهار داشت: برنامه «مخاطب خاص» طبق روال پخش هفتگی خودش را خواهد داشت و باید تدبیری اندیشیده شود که مردم عزیز در ماه های مانند ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت های ویژه معرفتی نیز از این برنامه و استودیو مستقر در کربلای معلی استفاده کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *