پیگیر مراحل درمانم هستم تا نیم فصل دوم به تیمم کمک کنم/ ملوان مطمئنا یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود

16:26 - 12 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۴۰۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال ملوان گفت: فعلا در حال پی کردن مراحل درمانم هستم تا در نیم فصل دوم بتوانم به تیمم کمک کنم.

سید علی فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با روند بهبودی‌اش اظهار داشت: متاسفانه در بازی اول فصل از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شدم و به همین خاطر مجبور شدم رباط پایم را عمل کنم اما خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی دارم و مراحل درمانم را طی می‌کنم.

وی افزود: در حال حاضر تمرینات فیزیو تراپی را انجام می‌دهم. امیدوارم هر چه سریع‌تر و طبق برنامه مراحل درمانم پیش رود تا بتوانم در نیم فصل دوم به ملوان کمک کنم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تصریح کرد: جا دارد از بازیکنان و مسئولان ملوان و همچنین نادر دست‌نشان تشکر کنم که پیگیر حال من بودند. امیدوارم که در بازگشتم بتوانم با عملکرد خوب جواب محبت ملوانی‌ها را بدهم.

فاطمی در پایان با اشاره به شرایط ملوان تصریح کرد: این تیم بازیکنان خوبی دارد و متاسفانه تا الان در لیگ روی بدشانسی نتوانسته آنطور که باید نتایج خوبی بگیرد اما مطمئنا شرایط اینگونه نمی‌ماند. امیدوارم که با حمایت مسئولان تیم شریط بهتری پیدا کند و لیگ برتری شود چرا که از نظر بازیکن و همچنین دانش کادر فنی ملوان شرایط خوبی دارد. این تیم مطمئنا در ادامه یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *