مجهز شدن زون‌های افتتاح پروژه‌‌های مسکن مهر به پایگاه امداد رسانی

12:50 - 12 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۴۰۰۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
علی اصغر جاودان فر گفت: در راستای خدمتی شایسته به متقاضیان، رایزنی‌های خوبی با مجموعه اورژانس شهر پردیس انجام دادیم و مقرر شد تا در زون های افتتاح و دارای جمعیت، فوریت پزشکی مستقر شود.

به گزارش گروه اقتصاد ، علی اصغر جاودان فر در دیدار با مدیریت اورژانس پردیس با اشاره به اینکه لازمه اسکان پایدار در پروژه های مسکن، استقرار خدمات درمانی هست تاکید کرد: در شهرهای جدید برای ارتقا کیفیت شهرنشینی،طرح این مباحث از اصول شهرسازی محسوب می شود.

مدیر اجرایی مسکن مهر شهرستان پردیس،توسعه پایدار را از ارکان شهرهای جدید برشمرد و گفت؛ در توسعه پایدار انسان به عنوان شاخص اصلی تلقی میگردد و سایر مولفه ها در راستای همین موضوع به خدمت گرفته می شوند.

مدیر اجرایی مسکن مهر تصریح کرد: اگر بخواهیم توسعه در زمینه های اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی را در شهرهای جدید بررسی کنیم نیازمند باز تعریفی از نقش انسان و شهروند هستیم تا با تامین زیرساخت ها شهرهای جدید را به مکانی برای رشد و بروز اندیشه های والای انسانی مبدل کنیم.

جاودان فر ادامه داد: با توجه به ساخت ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس، تلاش برای برخورداری از خدمات بهداشتی در محلات افتتاح شده، از اهم رویکرد شرکت عمران در مرحله اسکان و بعد از آن خواهد بود.

وی گفت: در راستای خدمتی شایسته به متقاضیان ، رایزنی های خوبی با مجموعه اورژانس شهر پردیس انجام دادیم و مقرر گردید تا در زون های افتتاح و دارای جمعیت، فوریت پزشکی مستقر گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *