پاسخ ایران به تحریم‎های جدید آمریکا موشک‎های قدرتمندتر و دقیق‌تر است

8:30 - 11 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۶۵۰
پایگاه خبری «سی‌ان‌اس نیوز» در گزارشی ضمن بازتاب سخنان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت که فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد که تحریم‎های بیشتر آمریکا، افزایش بُرد و دقیق موشک‎های ایران را در پی خواهد داشت.

موشکهای ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه خبری «سی‌ان‌اس نیوز» در مطلبی نوشت که فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با اعمال تحریم‎های جدید آمریکا علیه ایران تأکید کرد که تهران برنامه موشک‎های بالستیک خود را توسعه خواهد داد.


وزارت خزانه‌داری آمریکا، یک روز پس از اجرایی شدن قانون «مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها»، روز سه‌شنبه 12 شخص و 29 نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه بی‌اساس «پشتیبانی از تروریسم» به فهرست تحریمی خود علیه ایران اضافه کرد.


بر اساس قانون کاتسا، دارایی‌های این افراد و شرکت‌ها در آمریکا بلوکه شده، شرکت‌ها و افراد آمریکایی امکان معامله با آن‌ها را نداشته و این افراد امکان ورود به آمریکا را نخواهند داشت.


به نوشته «سی‌ان‌اس نیوز»، فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه هدف از اجرای قانون «کاتسا» نه سپاه پاسداران یا برنامه موشکی ایران بلکه تضعیف اقتصاد ایران است تأکید کرد: آمریکا بداند هرچه فشار اقتصادی و تحریم را بیشتر کند، اراده ملت ایران در افزایش توان دفاعی و موشکی بیشتر می‌شود و آنگاه برد و دقت موشک‌های ایران را بیشتر خواهند دید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *