موقعیت‌های من مقابل استقلال روی اتفاقات فوتبالی گل نشد/ یک عده با شرافت آدم بازی می‌کنند/ با بیک‌زاده درگیر نشدم، صدایمان به هم نمی‌رسید!

13:50 - 10 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: متاسفانه یک عده می‌آیند و با شرافت آدم بازی می‌کنند

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی با اشاره به دیدار استقلال برابر نفت که با پیروزی دو بر صفر شاگردان شفر همراه بود اظهار داشت: استقلال بعد از باخت دربی با انگیزه زیادی به زمین آمده بود و حریف خطرناکی محسوب می‌شد این تیم فرصت‌های زیادی به دست آورد و در مقابل ما هم موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه بعد از این بازی تعدادی از هواداران پرسپولیس به او اتهام زده‌اند که از عمد موقعیت‌هایش را مقابل استقلال هدر داد، گفت: جواب خاصی برای افرادی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند ندارم. موقعیت‌های من روی اتفاقات فوتبالی گل نشد اگر اینگونه بود جابر انصاری هم در دربی با پرسپولیسی‌ها هماهنگ کرده بود که موقعیت‌هایش گل نشد.

مهاجم نفت تهران ادامه داد: درست است که من استقلالی هستم و این هجمه‌ها به خاطر علاقه‌ام به این تیم وارد شده اما واقعا با تمام وجود مقابل استقلال بازی کردم و دوست داشتم که گل بزنم.

منوچهری اضافه کرد: متاسفانه یک عده می‌آیند و با شرافت آدم بازی می کنند. ما قبل از بازی شرایط خوبی نداشتیم و ظهر روز مسابقه به محل تمرین رفتیم تا راهی زمین بازی شویم. واقعا توپ‌های من روی اتفاقات فوتبالی گل نشد و بیشتر از عالم و آدم خودم ناراحتم که نتوانستم گل بزنم، نباید همه چیز را یک طرفه نگاه کرد. اگر فوتبال به همین آسانی بود که هر شخصی از خانه‌اش می‌آمد و فوتبالیست می‌شد. برای یک لحظه هم باید آنها ببینند که پشت پرده چه اتفاقاتی قبل از بازی اتفاده که مانتوانستیم با تمرکز کامل در بازی حاضر شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که خودت وضعیت نفت را می‌دانستی با این وجود چرا بار دوم با این تیم قرارداد امضا کردی؟ تصریح کرد: به هر حال مالکیت تیم عوض شده بود و در ابتدا هم حرف‌های خوبی زدند و همه چیز خوب بود من هم شرایط نفت را سنجیدم و دیدم که این تیم مهره‌های خوب و شرایط خوب دارد اما به یکباره همه چیز «کن‌فیکون» شد.

منوچهری در مورد اینکه آیا تعطیلات لیگ می‌تواند به نفع نفت باشد، تصریح کرد: تیم ما متاسفانه در هر کدام از تعطیلات اخیر با مشکلات زیادی مواجه شد که نتوانست تمرینات منظمی داشته باشد و نه توانست اردویی را برگزار کند اما با همه این تفاسیر ما منتظر اتفاقات خوب هستیم.

وی در مورد درگیری‌اش با هاشم بیک‌زاده در جریان مسابقه با استقلال گفت: اصلا درگیری وجود نداشت هاشم از دوستان خوب و قدیمی من است که رابطه دوستانه‌ای هم با هم داریم در آن صحنه صداهایمان به هم نمی‌رسید و مجبور شدیم بلند صحبت کنیم!

منوچهری در پایان در مورد شرایط فعلی استقلال تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است اما من از ابتدا تمرکزم روی تیم خودم بود و شرایط این تیم را چندان پیگیر نبودم اما به اعتقاد من نمی‌توان عیار استقلال شفر را در بازی با نفت آن هم با این شرایط سنجید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *