گسترش‌فولاد متحول شده است/ با آرامش بیشتری بازی می‌کنیم

13:19 - 09 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۱۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم صنعت نفت آبادان گفت: روحیه خوبی گرفتیم و حالا با آرامش بیشتری بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ،‌ حسین بغلانی در بازی با داماش در جام حذفی از ابتدا در ترکیب صنعت‌نفت قرار گرفت ولی باز هم مصدومیت به سراغ این مدافع آمده است.
 
برای اطلاع از وضعیت این بازیکن و تیم صنعت نفت دقایقی با بغلانی صحبت کردیم.
 
اظهارات بغلانی را در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در زیر بخوانید:

*هنوز مصدومی یا به بازی با گسترش میرسی؟

مصدومیتم خیلی سخت نیست. البته با تیم تمرین نکردم، ولی فکر نمی‌کنم برای بازی هفته آینده مشکلی داشته باشم. با این حال برای بازی برابر گسترش فولاد، پزشکان نظر نهایی را می‌دهند.

*به نظر می‌رسد با برد‌های هفته‌های اخیر روحیه خوبی گرفتید؟

روحیه خوبی گرفتیم و حالا با آرامش بیشتری بازی می‌کنیم. همین آرامش بیشتر باعث شده است تا به هماهنگی بیشتری برسیم و بتوانیم به لحاظ تاکتیکی هم پیشرفت کنیم.

*چرا در جام حذفی به سختی از سد داماش گذشتید؟

ما در این بازی خیلی تلاش کردیم و تنها دو موقعیت ما تبدیل به گل شد. داماش حریف بسیار سرسختی بود. در کل تیم‌های رده پایین‌تر برابر تیم‌های لیگ برتری انگیزه بیشتری دارند و قدرتمند می‌شوند. به همین دلیل به سختی این حریف با انگیزه را شکست دادیم.

*با این حال شانس آوردید که در آخرین دقایق به گل رسیدید.

بازی داشت تمام می‌شد که داماش به گل رسید. همین موضوع باعث شد با شروع وقت‌های اضافه آنها دفاعی‌تر از قبل بازی کنند. شاید می‌خواستند بازی به پنالتی بکشد. در هر حال ما موقعیت گلزنی زیادی داشتیم و بالاخره از همین موقعیت‌ها به گل رسیدیم. شاید اگر داماش دفاعی بازی نمی‌کرد زودتر از این‌ها به گل برتری می‌رسیدیم.

*جمعه باید به مصاف گسترش‌فولاد بروید، می‌توانید این روند رو به رشد را برابر این تیم ادامه دهید؟

همه هدف ما در بازی با گسترش کسب پیروزی دیگری است. البته می‌دانیم که گسترش دیگر آن تیم سابق نیست و با تغییراتی که داشته است، به خوبی به هماهنگی بیشتر رسیده است و ما بازی سخت دیگری داریم. البته امتیاز ما بازی در خانه خودمان است. امیدوارم باز هم با حمایت هوادارنمان به پیروزی دیگری رسیده و برنده از زمین خارج شویم. همه امتیاز ما در لیگ هوادارانمان هستند از این رو به بازی‌های خانگی و حضور آنها بسیار امیدواریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *