افشاگری‌هایی که گرداننده جاعل‌نیوز را زمین‌گیر کرد/ اسناد ارتباط «زم» با حامیان داعش

12:34 - 13 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۲۵۰۲
دامین Amadnews.com (آمدنیوز) پس از ثبت به نام «محمد شانتی»، توسط یک شرکت سعودی در سال 2012 میزبانی (host) شده است و سپس در سال 2014 فردی به نام «احمد الحسنات» این دامین را به نام خود ثبت می‌کند و بازهم با میزبانی شرکت سعودی.

ترمینولوژی اجساد، سایه‌ها، روح‌الله زم/ «آمدنیوز» سایتی با میزبانی آل سعود!به گزارش گروه فضای مجازی و به نقل از فارس، طبق روال سه بخش پیشین از سلسله گزارش‌های حاضر، ابتدا نگاهی داریم به واکنش‌های روح‌الله زم (معروف به نیما) به گزارش قبلی؛ او به گزارش سوم نیز طبق ابلاغ «میت» واکنش مستقیم نشان نداد اما اطلاع موثقی حاکی است که اضطراب ناشی از نزدیک شدن آن گزارش به چند محدوده حساس برای وی و نزدیکان و مرتبطینش، موجب تشدید اختلالات روانی قدیمی و افزایش مصرف شیشه و گراس و الکل توسط این عنصر آلوده شده است. بعنوان مثال، او از افشای ماجرای توهمات سامورایی که دامنگیرش شده بود، همچنین داستان روی آوردنش به فرقه منحطی در هند بشدت حیرت‌زده و مضطرب شده است.

همچنین از اشاره تلویحی گزارش پیشین به برخی مراکز داخلی مرتبط با وی کاملاً مضطرب شده است. اشاره آن گزارش به سرویس‌دهی برخی «مناطق خاص» به او، زانوانش را سست کرده است؛ چه آنکه می‌داند این اشاره کلی چه ماجرای خباثت و خیانت آلودی را مدنظر دارد و چهره چه کسانی از مرتبطین و حامیانش را افشا می‌کند و از چه سوء استفاده‌های مالی و اداری از اموال عمومی برای کمک به رسانه آل سعود، پرده برمی‌دارد.

افشاگری‌هایی که گرداننده جاعل‌نیوز را زمین‌گیر کرد

از سوی دیگر اشاره کلی گزارش یاد شده به برخی مسئولین رده‌دار در بعضی دستگاه‌های مهم کشور (که تاکنون شناسایی شده ولی افشا نشده‌اند)، شبکه خبرنگاران وابسته به چند رسانه زنجیره‌ای مشخص و مواردی از این قبیل، این معتاد لاقید ولگرد را زمین‌گیر کرده است. اینهمه با امعان نظر به این نکته‌ی مهم است که گزارش حاضر هنوز به نقش یک حزب موسوم به اصلاح‌طلب و روزنامه منتسب بدان نرسیده است و ناگفته‌ها را هنوز افشا نکرده است؛ حزبی وابسته به یکی از سران فتنه که تعداد قابل توجهی از اعضایش و روزنامه‌اش، بیشترین ارتباط را با روح الله زم دارد و آقازاده لندن نشین آن فتنه‌گر یکی از بانیان اصلی سایت و کانال منحط آمدنیوز(جاعل نیوز) و یکی از کارفرمایان عمله‌ای به نام روح الله زم می‌باشد و حتی کمک خرجی ثابت ماهانه (به یورو) به زم می‌پردازد.

از طرف دیگر، فشار برخی اطرافیان، همکاران، خانواده برخی بازداشتی‌های تیم روح الله زم و مرتبطین داخل و خارج‌نشین او که عملاً زم موجب آلودگی، سپس افشای روابط آنها با گروهک‌های ضد انقلاب و سازمان‌های جاسوسی بیگانه شده، عرصه را بر او تنگ کرده است. علاوه بر آنها باید به چند ابلاغ تحکم‌آمیز سرویس جاسوسی میت اشاره نمود که از سویی به او دستور داده‌اند واکنش‌های خودسرانه و عصبی بروز ندهد و از سوی دیگر، ارتباطات او با شبکه پیش گفته را فعلاً محدود و محدودتر نموده‌اند تا از اتفاقات جدید، یک ارزیابی به‌روز به دست آورند.

«زم» در آستانه خودکشی!

و بالاخره باید به ابراز نگرانی برخی از نزدیکانش اشاره نمود که با اطلاع از سوابق بیماری روانی وی، او را در آستانه جنون تمام عیار و خودکشی می‌بینند و به روش‌های مختلف تلاش دارند مهارش کنند و از خودکشی او پیشگیری کنند.

و اما فارغ از سرنوشت خفت‌بار این موجود چندش‌آور، به ادامه مبحث جاسوسی وی و تیم خود فروخته (به چند سرویس جاسوسی و چند گروهک) می‌پردازیم.

قطعاً مستندترین اطلاع پیرامون جاسوسی یک فرد یا یک جمع را نهادهای قضایی یا امنیتی کشور می‌توانند ارائه دهند؛ اما نهادهای مذکور پیرامون جاسوسی روح الله زم و مجموعه مرتبط با او تاکنون تنها به اشارات تلویحی بسنده کرده‌اند و در عین حال به اقداماتی مبادرت ورزیده‌اند که به اندازه یک اعلام صریح و رسمی گویای تعقیب اتهام جاسوسی در مجموعه مرتبطین سایت و کانال مبتذل آمدنیوز است. بنابراین تا اعلام رسمی نتایج تحقیقات و بازپرسی نهادهای قضایی و امنیتی کشور (که بعید است خیلی به درازا بکشد) ما بخشی از یافته‌های خود را در قالب مستندات، شواهد و قرائن منتشر می‌کنیم:

هراس گردانندگان آمدنیوز از افشای جزئیات بیشتر ملاقات مالزی

همچنانکه قبلا گفته شد، اولین اعلام صریح ملاقات روح‌الله زم و بابک اجلالی با نمایندگان دو سرویس اطلاعاتی بیگانه در مالزی، توسط یک سایت امنیتی روسی به نام «تهنووار» صورت گرفت؛ سایتی افشارگر و معروف به برخورداری از دسترسی به اخبار و اطلاعات ویژه. سکوت کامل دو سازمان جاسوسی موصوف در قبال آن خبر و از سوی دیگر، واکنش‌های افسارگسیخته روح الله زم نسبت به آن، خود گویای ارزش و حساسیت و دقت آن خبر و نیز نشان‌دهنده نگرانی بی‌حد و حساب باند جواسیس از احتمال ارائه مستنداتی همچون عکس و فیلم از ملاقات‌های مورد بحث و ملاقات‌کنندگان، یا انتشار اخبار بیشتری از محتوای جلسات توسط «تهنووار» بود.

فسادهای پشت‌پرده «زم» به نقل از همکار سابقش

اظهارات و اذعان «پیمان عارف» در بی‌بی‌سی فارسی پیرامون استخدام زم توسط سازمان جاسوسی میت ترکیه و اختصاص حقوق ماهیانه هشت هزار یورویی برای وی و به‌دنبال آن از کوره در رفتن زم و واکنش‌هایش به این افشاگری، از مستندات مهم هفته‌های اخیر است. شایان ذکر است که «پیمان عارف» تا چندی پیش از آن اظهارات، با روح ا... زم همکاری داشت و نسبت به بسیاری مسائل و پشت صحنه های زم و آمدنیوز، اطلاعات دقیقی داشت.

ارتقاء «زم» در سازمان جاسوسی بیگانه

اطلاعات کاملاً جدید و بسیار موثق حاکی است که روح‌الله زم علاوه بر ایفای نقش‌های چندگانه برای چند سازمان جاسوسی، نقش «مترجم ویژه سازمان میت» در ملاقات‌های پنهان آن با دیگر جواسیس فارسی زبان را نیز به عهده دارد. پر بدیهی است که ایفای چنین نقشی به معنای آگاهی یافتن او از اطلاعات بسیار حساسی می‌شود که از بالاترین طبقه‌بندی‌های حفاظتی برخوردار می‌باشند (بدان جهت که علاوه بر اشراف نسبت به اطلاعات واصله و مأموریت‌های محوله، از هویت دیگر جواسیس فارسی زبان نیز مطلع می‌شود) و معنای چنین مأموریتی آن است که وابستگی روح ا... زم به میت بسیار بیش از یک مخبر معمولی یا یک جاسوس با یک مأموریت خاص و تعریف‌شده است؛ بلکه او درحد مورد اعتمادترین پرسنل سازمان میت محسوب شده و چنین فردی قطعاً جایگاه ویژه‌ای در میت پیدا کرده است.

تعدادی از بازداشتی‌های مرتبط با روح‌الله زم که اخیراً از بازداشتگاه مرخص شده‌اند و بعضی از احضارشدگان مقطع اخیر، اعلام کرده‌اند که مهم‌ترین و محوری‌ترین سؤال مطروحه در بازداشتگاه یا در احضارها، متمرکز بر موضوع جاسوسی، سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، گروهک‌های ضد انقلابی همچون منافقین و افراد بدنام فراری بوده است. این نیز نشان می‌دهد که دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور، در عین سکوت و عدم اعلام صریح آلودگی این دسته از متهمین به جاسوسی، در خفا در حال پیگیری جدی اتهام جاسوسی و ارتباطات گروهکی این افراد و شناسایی سایر افراد آلوده شده و کانون‌های مرتبط با آنها هستند.

اسناد ارتباط آمدنیوز با حامیان داعش

و اما یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین اسناد وابستگی کانال و سایت آمدنیوز به آفرینندگان و حامیانِ داعش که برای اولین بار منتشر می‌شود، این واقعیت است که سایت آمدنیوز رسماً متعلق به حکومت قبیله آل‌سعود است!! سندی که در پی می‌آید، نشان می‌دهد دامین Amadnews.com پس از ثبت به نام «محمد شانتی»، توسط یک شرکت سعودی در سال 2012 میزبانی (host) شده است و سپس در سال 2014 فردی به نام «احمد الحسنات» این دامین را به نام خود ثبت می‌کند و بازهم با میزبانی شرکت سعودی! و بسیار جالب تر اینکه دو فرد مذکور (که هر دو واقعی هستند) در یک آدرس و یک ساختمان و یک پلاک زندگی می‌کنند، با این تفاوت که نفر اول، شهر محل اقامت خود را «غزه اسرائیل» و نفر دوم «غزه فلسطین» معرفی می‌کند!! علاوه بر آن، هر دو فرد پیشگفته از حامیان و ستایندگان محمود عباس (ابومازن) هستند!! یعنی فرد مورد علاقه و حمایت قبیله آل سعود!

همینجا باید توقف کرد! جداً محل تأمل است! این سند شگفت‌آور است! کشف یک نقطه که محل تلاقی آل سعود و آل صهیونیزم و آل محمودعباس و تیم روح الله زم است!! کیست که بتواند این سند را انکار کند؟ و کیست که با وجود این سند خدشه‌ناپذیر، در عملگی روح‌الله زم برای «نحس و نجس‌ترین» سرویس‌های جاسوسی دنیا تردید کند؟

اینجاست که چرایی اتخاذ خط حمایت از داعش و داعش‌سازان توسط روح‌الله زم پس از حوادث تروریستی 12 رمضان در تهران معلوم می‌شود؛ خطی که تبرئه تروریست‌ها و محکومیت شهدای تشنه‌لب آن واقعه و جان برکفان مدافع امنیت کشور را دنبال می‌کند. این نیز مصداقی از میان هزاران مصداق قبلی است. فاعتبروا یا اولوا الابصار.

 انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *