رمز مشترک مردم ایران در یک برنامه تلویزیونی

15:30 - 08 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۲۳۵۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه تلویزیونی با حسین(ع) در قرن 21 در پی گفتگو پیرامون رمز مشترک و نقطه همگرایی مردم ایران با محوریت نهضت عاشورا و پدیده پیاده روی اربعین است.

حسین (ع) در قرن 21به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی "باحسین(ع) در قرن21"، این برنامه شامل گفت و گویی میان دو نخبه یا فعال فرهنگی و اجتماعی از گروه نویسندگان، ذاکرین اهلبیت(ع)، هنرمندان و ورزشکاران است که آنان بدون حضور مجری به گفتگو پیرامون محبت و ارادت به امام حسین(ع) و بیان خاطرات از مناسک محرم و صفر و به ویژه ابر پدیده اربعین است، این برنامه فاقد مجری بوده و هر دو سوی گفتگو توامان هم نقش مجری و هم نقش میهمان را برای یکدیگر ایفا می کنند.

در انتخاب مدعوین برنامه کوشش شده است از میان قشرها و گروه های مختلف اجتماعی دعوت به عمل آید تا رمز مشترک بودن محبت به امام حسین(ع) در میان مردم ایران به خوبی بازنمایی شود.

پخش این برنامه از شب گذشته آغاز گردیده و تا 10 روز پیش رو در ساعت 18 از شبکه سه سیما ادامه خواهد داشت، شایان ذکر است پخش اینترنتی "باحسین(ع) در قرن21"، نیز به طور موازی از پایگاه های آنلاین اشتراک ویدئو همچون www.nasrtv.com انجام خواهد گرفت.

برنامه تلویزیونی "با حسین(ع) در قرن 21" کاریست از گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی که تلویزیون اینترنتی نصر TV مجری طرح، میثم حسنی نظارت کیفی، حسین الهی تهیه کنندگی، امیرحسین آقاپور کارگردانی و مونتاژ آن را حسن جمالی، روزبه شمشیری، مرتضی خلیل پور و پوریا نجفی بر عهده داشته اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *