پاسخ غافلگیرانه حزب الله مچ صهیونیست ها را خواباند + عکس

18:48 - 06 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۲۱۰۲
رژیم صهیونیستی اخیراً عکس و نام یکی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب سوریه را منتشر و ادعا کرد تحرکات این جنبش را به صورت دقیق زیر نظر دارد؛ بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» با انتشار عکس‌های غافلگیرانه‌ به این اقدام پاسخ داد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» (وابسته به حزب‌الله) جنگ رسانه‌ای جدیدی علیه رژیم صهیونیستی آغاز و اقدام به انتشار عکس‌هایی کرد که از داخل یکی از شهرک‌های صهیونیستی گرفته شده است.

 پاسخ غافلگیرانه حزب الله مچ صهیونیست ها را خواباند + عکس

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، بر روی عکس‌های منتشر شده به دو زبان عربی و عبری نوشته شده است: برای کسی که گمان می‌کند ما را زیرنظر دارد؛ فراموش نکن که پشت سرت را هم نگاه کنی».

 

انتشار این تصاویر از داخل یک شهرک صهیونیستی مرزی به علاوه تصویر هوایی، پیامی مستقیم به رژیم صهیونیستی است.

 

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی نیز از این موضوع بی‌‌نصیب نماندند و تصاویری از شخصیت‌های نظامی و امنیتی که در حال بازدید میدانی از پایگاه‌های نظامی مرزی بوده‌اند، منتشر شده است.

 پاسخ غافلگیرانه حزب الله مچ صهیونیست ها را خواباند + عکس

خط دوم نوشته عکس: باز کردن (درپوش) عینکت را فراموش نکن!

 

این اقدام حزب‌الله در پاسخ به جنگ رسانه‌‌ای اخیر دشمن صهیونیستی علیه حزب‌الله انجام می شود؛ تل‌آویو اخیر گفته بود به صورت دقیق تحرکات حزب‌الله را زیر نظر دارد و عکس یکی از فرماندهان میدانی این جنبش را منتشر کرد (جزئیات بیشتر).

 

منبع: فارس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *