رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مورینیو: تاتنهام را کنترل کردیم و بیشتر موقعیت‌های بازی از آن ما بود

18:27 - 06 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۲۰۹۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی شیاطین سرخ معتقد است تاتنهام به غیر از یک مورد نتوانست دروازه من‌یونایتد را تهدید کند.

به گزارش گروه ورزشی ، ژوزه مورینیو در پی برتری خانگی یک بر صفر بعدازظهر امروز (شنبه) شاگردانش برابر تاتنهام در هفته دهم لیگ برتر انگلیس به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: به خاطر شکست‌مان در خانه هادرزفیلد خیلی ناراحت شده بودم چون اینطور به نظر می‌رسید که ما در آن بازی مسئولیت‌پذیر نبودیم و نمی‌دانستیم جاه‌طلبی یعنی چه و نمی‌دانستیم که هر امتیاز چقدر ارزشمند است.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد ادامه داد: امروز اگر این بازی را با تساوی به پایان می‌بردیم و یا حتی در صورت دریافت گل در دقایق پایانی بازی با نتیجه یک بر صفر بازنده می‌شدیم، علیه بازیکنانم موضع نمی‌گرفتم چون از همان سوت شروع بازی طوری بازی کردند که انگار آخرین بازی دوران حرفه‌ای‌شان را انجام می‌دهند. بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند، از این‌رو از آنها و نتیجه بازی رضایت دارم. ما عالی بازی کردیم و انجام بازی خوب مقابل تیمی خیلی خیلی خوب حس بهتری به ما می‌دهد.

آقای خاص در ادامه خاطرنشان کرد: شایسته این پیروزی بودیم و تنها تیمی که در این بازی موقعیت گلزنی داشت، منچستریونایتد بود. به غیر از موقعیتی که دله آلی داشت، ما به خوبی بازیکنان تاتنهام را کنترل کردیم و بیشتر موقعیت‌های بازی از آن ما بود.

شیاطین سرخ با این برد 23 امتیازی شدند و جایگاه دومی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را استحکام بخشیدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *