سران آمریکا بدقول‌ترین و منفورترین دولتمردان دنیا هستند

10:14 - 08 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۲۰۳۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار سمنان گفت: امروز همه دنیا فهمیدند که حرف سران آمریکا در دنیا قابل اتکا نیست و آن‌ها بدقول‌ترین و منفورترین دولتمردان دنیا هستند. به جز رژیم صهیونیستی و پادشاهی عقب افتاده عربستان، هیچکس با آمریکا همنوایی نکرد.
سران آمریکا در دنیا بدقول‌ترین و منفورترین دولتمردان دنیا هستندمحمدرضا خباز در گفتوگو با خبرنگار گروه سیاسی گفت: برجام اثراتی داشت که مهمترین آن، اثبات حقانیت ایران در مواضعش بود که آن را به تمام دنیا ثابت کرد.

وی با بیان اینکه از آثار برجام این بود که رسوایی آمریکا را به دنیا نشان داد، افزود: همه متوجه شدند ایرانی‌ها از ابتدا به دنبال تولید بمب اتم نبوده‌اند و تهمت‌های ناروایی در این سال‌ها به ایران وارد شده است.

استاندار سمنان تاکید کرد: امروز همه دنیا فهمیدند که حرف سران آمریکا در دنیا قابل اتکا نیست و آن‌ها بدقول‌ترین و منفورترین دولتمردان دنیا هستند. به جز رژیم صهیونیستی و پادشاهی عقب افتاده عربستان، هیچکس با آمریکا همنوایی نکرد.

خباز با بیان اینکه آمریکا پیمان شکن است و به مقررات بین المللی تن نمی‌دهد، گفت: آمریکا می‌خواست ایران را در جهان منزوی کند، اما به حول و قوه الهی خودش منزوی شد. بعد از رفتار‌های آن‌ها با برجام کار به جایی رسید که در دام خود افتادند.

وی یادآور شد: آمریکا می‌خواست در ایران و بین دولتمردان اختلاف ایجاد کند، اما بعد از اظهارنظر‌های ترامپ و برخی دولتمردان این کشور در خصوص ایران، وحدت و انسجام ارزشمندی داخل کشور به وجود آمده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *