حذف هر 4 نماینده ایران از شمشیربازی جام جهانی دختران

12:08 - 06 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۱۹۳۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی دختران با برگزاری مسابقات بخش انفرادی به میزبانی پاریس آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات جام جهانی شمشیربازی دختران به میزبانی پاریس آغاز شد و در بخش انفرادی 177 ورزشکار از 32 کشور جهان در این رقابت شرکت کردند. چهار سابریست ایران ( پریماه برزگر، فائزه رفیعی، کیانا باقرزاده و نجمه سازنچیان ) به مصاف حریفان خود رفتند.

در مرحله مقدماتی برزگر با دو برد (5بر 3 مقابل شمشیرباز لهستان و 5 بر 2 مقابل شمشیرباز بریتانیا) و سه باخت (مقابل شمشیربازان فرانسه، هنگ کنگ و بلاروس) به جدول حذفی رقابت‌ها راه پیدا کرد.

در همین مرحله رفیعی با دو برد (5 بر 3 مقابل شمشیرباز کره جنوبی و 5 بر 4 مقابل شمشیرباز آلمانی) و سه شکست ( مقابل نمایندگان مجارستان، روسیه و بریتانیا) به جدول 128 نفره راه یافت.

کیانا باقرزاده دیگر نماینده کشورمان نیز با کسب چهار پیروزی ( 5 بر 2 مقابل شمشیرباز بلژیک، 5 بر 3 مقابل شمشیرباز آلمان، 5 بر 4 برابر شمشیرباز یونان و 5 بر یک برابر ورزشکار ترکیه) و قبول دو شکست برابر نمایندگان لهستان و روسیه به جدول 128 نفره صعود کرد.

نجمه سازنچیان آخرین نماینده ایران با چهار برد ( 5بر یک مقابل شمشیرباز کمبیا، 5 بر 3 مقابل شمشیرباز فرانسه، 5 بر صفر برابر ورزشکار آمریکا و 5 بر 3 برابر ورزشکار آلمان ) و دو شکست برابر حریفان روسی و هنگ کنگی خود به جدول حذفی صعود کرد.

در گام بعدی برزگر با نتیجه 15 بر 10 برابر حریف مجارستانی خود شکست خورد و از ادامه رقابت‌ها بازماند. کیانا باقرزاده نیز در مصاف با حریف آمریکایی خود 15 بر 9 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. فائزه رفیعی 15 بر 7 حریف آلمانی خود را شکست داد و به جدول 64 نفره راه یافت اما در رقابت بعدی خود برابر دیگر شمشیرباز آلمانی 15 بر 9 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات کنار رفت. نجمه سازنچیان نیز 15 بر 10 حریف بریتانیایی خود را شکست داد و به جدول 64 نفره صعود کرد اما در مسابقه بعدی خود 15 بر 11 مقابل شمشیرباز فرانسوی شکست خورد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

شایان ذکر است سال گذشته در این رقابت‌ها دو نماینده کشورمان با یک پیروزی در دور نخست حذف شدند و امسال در روندی رو به رشد هر چهار نماینده کشورمان به دور حذفی صعود کردند.

رقابت‌های بخش تیمی شنبه شب قرعه کشی و یکشنبه آغاز می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *