بیرانوند به من بد کرد/ سنگین‌ترین وزنه‌ای که نایب رئیس فدراسیون برداشته خودکارش است/ من را فریب دادند

14:53 - 04 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۱۵۰۲
وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران گفت: من را فریب دادند و از اعتمادم به سرمربی پشیمانم

محمدرضا براری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص خط خوردن از ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری برای مسابقات جهانی آمریکا اظهار داشت: سایت فدراسیون وزنه‌برداری  هنوز چیزی را اعلام نکرده اما مثل اینکه کاظمی‌نژاد عجله داشته و خیلی زود با خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده و این مسئله را گفته است. نمی‌دانم پشت پرده چه می‌گذرد و این کارها چه معنی دارد.

وی افزود: با برگزاری جلسه شورای فنی اجازه گرفتم که در جلسه باشم اما نتوانستند با دلایل‌شان من را قانع کنند. باقری نباید نظری در جلسه شورای فنی بدهد چون اصلا فنی نیست. شورای فنی یعنی کسی که کار فنی را بلد باشد اما او سنگین‌ترین بار و وزنه‌ای که در این رشته برداشته خودکارش بوده و خاک این رشته نخورده است.

براری در ادامه با گلایه از سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بیرانوند گفته بود 3 رکوردگیری وجود دارد و بهترین‌ها انتخاب می‌شوند من در دو رکوردگیری نتیجه خوبی گرفتم ولی در آخرین روز به من نگفته بودند که از بین ما سه نفر، یک نفر خط می‌خورد.

براری در ادامه با گلایه از سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بیرانوند گفته بود سه رکوردگیری وجود دارد و بهترین‌ها انتخاب می‌شوند من در دو رکوردگیری نتیجه خوبی گرفتم ولی در آخرین روز به من نگفته بودند که از بین ما سه نفر فعلی یک نفر خط میخورد. می‌توانید از خود او هم بپرسید. نمیدانم با چه استدلالی من را خط زده‌اند.

وی افزود: من چند وقتی است که از میادین دور بوده‌ام و دلیل آن اردوهای بدی بود که فدراسیون برای من برگزار کرد. ۱۰ میلیون هزینه کردم تا بیماری‌ام خوب شود و باقری که می‌گویند همه کاره است نتوانست مشکل من را حل کنند و هنوز هم از فدراسیون طلبکارم. به همه گفتم که فرصت بدهند اگر رکورد من به ۴۲۰ کیلو نرسید خودم می‌روم.

وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران در پایان خاطرنشان کرد: گویا در فدراسیون هر کس آدم خود را دارد که حمایتش می‌کند اما من کسی را نداشتم و حقم را خورده‌اند. باید به من می‌گفتند که این رکوردگیری بین ما سه نفر است اما من را فریب دادند و از اعتمادم به سرمربی پشیمانم. بیرانوند به من بد کرد. با اتفاقی که رخ داد قصد دارم از دنیای وزنه برداری کنار بروم تا دیگر شاهد این حق‌خوری‌ها نشوم. فقط متاسفم برای فدراسیونی که با افرادی چون باقری اداره می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *