همه چیز درباره Mitsubishi Outlander 5 + تصاویر

22:29 - 02 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۹۵۲
پس از اعمال محدودیت های حجمی برای پیشرانه خودروها از سال 2013 و منع واردات بالای 2500 سی سی، اوتلندر بزرگ ترین محصول میتسوبیشی در بازار ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، نام میتسوبیشی در ایران با دو مدل افسانه ای پاجرو و لنسر همراه است. هر دو خودرو در کلاس خود از بهترین های جهانی بوده و خوشبختانه در دوره طولانی در بازار خودرو کشور نیز خوش درخشیدند. متاسفانه با منع واردات خودروهای حجیم تر از 2500 سی سی، پاجرو نیز یکی دیگر از قربانیان این قانون بی سر و ته بود و در نتیجه شرکت آرین موتور برای پر کردن خلاء پاجرو، ذاوور دیگری از این برند با نام اوتلندر را به بازار کشور معرفی کرد که هرچند آن تب و تاب آفرودر پاجرو را به همراه ندارد اما خودرویی کاربردی و مناسب برای استفاده های روزمره است.

 همه چیز درباره Mitsubishi Outlander 5 + تصاویر

اوتلندر در بازار ایران

اوتلندر در دو تیپ 3 و 5 (نمونه فیس لیفت شده نسل سوم/از 2015 به بعد) از سوی آرین موتور در در بازار کشور عرضه می شود که اختلاف میان این دو در تفاوت میان برخی آپشن ها و برخی تفاوت های طراحی کنسول میانی در نمای داخلی خودرو است. اوتلندرهای موجود در بازار ایران از قدرتمندترین پیشرانه استاندارد این مدل یعنی نمونه چهار سیلندر 16 سوپاپ 2.4 لیتری تنفس طبیعی به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون.متر بهره می گیرد که به یک گیربکس اتوماتیک نوع CVT متصل شده است تا در مقایسه با وزن قابل توجه 1.5 تنی اوتلندر همواره بهترین ضریب دنده ممکن را برگزیند و مصرف سوخت ترکیبی 9 لیتر در هر صد کیلومتر را به همراه آورد. این خودرو پیشرانه قدرتمندتر 3 لیتری نیز در لیست آپشن های خود دارد که در کشور عرضه نمی شود.

 همه چیز درباره Mitsubishi Outlander 5 + تصاویر

در کنار آپشن های استاندارد و مشترک بین دو تیپ اوتلندر نظیر، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، سانروف 3 حالته، آینه های تاه شو دارای گرم کن، صندلی راننده تنظیم شونده در 8 جهت، سیستم مولتی مدیا لمسی 6.4 اینچی مجهز به دوربین دید عقب، پدال های تعویض دنده پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کانال مجزا، سیستم دو دیفرانسیل دائم AWD مجهز به قفل دیفرانسیل مرکزی و 7 کیسه ایمنی هوا، سایر آپشن های مضاعف تنها در تیپ 5 عرضه می شود که شامل گرم کن غربیلک فرمان، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، نشانگر میزان آب مخزن شیشه شور، دو خروجی برق 12 ولت، ترمز دستی برقی، دوربین 360 درجه و سیستم ایمنی ممانعت از کاربرد اتفاقی پدال گاز است.

 همه چیز درباره Mitsubishi Outlander 5 + تصاویر

اوتلندر تیپ 3 در حال حاضر به قیمت 211 میلیون و 300 هزارتومان و تیپ 5 به قیمت 233 میلیون و 400 هزار تومان از سوی آرین موتور عرضه می شود که برخی شرایط فروش اقساطی را نیز در بر می گیرد. اختلاف قیمت بین این دو تیپ حدود 22 میلیون تومان است که رقم قابل توجهی است اما برای این اختلاف قیمت تعداد قابل توجهی آپشن به این خودرو افزوده می شود که قطعا بعد ها بر بازار فروش دست دوم آن نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. از این رو این اختلاف قیمت ارزش خود را به هنگام فروش دست دوم بیشتر نشان خواهد داد.

همه چیز درباره Mitsubishi Outlander 5 + تصاویر

منبع: خودروکار

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *