۶ هزار نیروی بهداشتی و درمانی، امسال به زائران امام حسین (ع) خدمت می‌کنند

14:06 - 02 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۸۲۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزیر بهداشت در مراسم اعزام و بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی گفت: در بیش از ۲۰ روز رفت و بازگشت مردم به عراق، ۶ هزار نیروی بهداشتی و درمانی افتخار خدمت به زائران امام حسین (ع) را خواهند داشت.

۶ هزار نیروی بهداشتی و درمانی، امسال به زائران امام حسین (ع) خدمت می‌کنندبه گزارش گروه جامعه ،سید حسن قاضی زاده هاشمی صبح امروز در مراسم اعزام و بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی با تقدیر از نیرو‌های اورژانس و بهداشت محیط به دلیل ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع)،گفت: امسال ظرفیت خدمات وزارت بهداشت به زائران اربعین حسینی ۳ برابر افزایش یافته است و چندین فروند بالگرد اورژانس، بیمارستان‌های ثابت و سیار، ۸۰۰ دستگاه آمبولانس و تعداد قابل توجهی نیروی اورژانس، بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌های واگیر، به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

وزیر بهداشت با تاکید بر آمادگی کامل این وزارتخانه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: علاوه بر وزارت بهداشت، نیرو‌ها و امکانات بسیج جامعه پزشکی، ستاد کل نیرو‌های مسلح، سازمان‌های بهزیستی، تامین اجتماعی و هلال احمر در آمادگی کامل قرار دارند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: بخشی از زائران اربعین حسینی از کشور‌های پاکستان و افغانستان به عراق اعزام می‌شوند و در طول مسیر آن‌ها خدمات بهداشتی و درمانی فراهم شده است و ما در کنار تمام زائران با افتخار هستیم و امیدواریم که این راه، سال به سال فروزان‌تر و پر رهروتر ادامه داشته باشد.

وزیر بهداشت با بیان این که قدرت اسلام در مراسم پیاده روی اربعین به خوبی نمایان می‌شود، گفت: اسلام ناب محمدی در پرتو انقلاب اسلامی یک بار دیگر بعد از قرن ها، خودنمایی کرده و این پاسخی است به همه افرادی که نمی‌توانند قدرت ایران و انقلاب اسلامی و امت دلداده به اهل بیت (ع) را ببینند و مشکل آن‌ها آن است که نه می‌شناسند و نه می‌توانند بشناسند چرا که کور دل هستند و طبیعی است که همه راه‌هایی که برای آسیب به دین اسلام انتخاب می‌کنند، به بیراهه ختم خواهد شد.

 هاشمی با بیان اینکه حق، ماندنی و باطل نابودشدنی است، افزود: امیدوارم ماموریت نیرو‌های بهداشتی و درمانی مورد قبول و رضایت خدا واقع شود و در کارنامه آن‌ها ثبت و ذخیره‌ای برای آخرت این خادمان و خانواده‌های شان شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *