رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اطلاعیه‌ای جعلی درباره تعطیلی آرامگاه کوروش!/ افشاگری زن ملی‌پوش درباره فساد اخلاقی/ «گاو ایتالیایی» در گمرک ایران

13:22 - 01 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۴۳۰
اطلاعیه‌ای جعلی درباره تعطیلی آرامگاه کوروش، افشاگری زن ملی‌پوش درباره فساد اخلاقی، «گاو ایتالیایی» در گمرک ایران و ... را در بسته اخبار برگزیده میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، اطلاعیه‌ای جعلی درباره تعطیلی آرامگاه کوروش، افشاگری زن ملی‌پوش درباره فساد اخلاقی، «گاو ایتالیایی» در گمرک ایران و ... را در بسته اخبار برگزیده میزان بخوانید.

ترامپ سلامت روانی ندارد!

روزنامه کیهان: هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، وضعیت نابسامان آمریکا و ملتهب شخص دونالد ترامپ بیش از گذشته آشکار می‌شود. اعتراضات به رئیس‌جمهور ترامپ حتی به صنف روانشناسان هم کشیده شده، چند وقت پیش آن‌ها با برگزاری تظاهراتی گسترده تاکید کردند که ترامپ از سلامت روانی برخوردار نیست و به همین دلیل صلاحیت ادامه فعالیت را ندارد. «هنری جیروکس» استاد دانشگاه «مک مستر» کانادا، نظریه‌پرداز مشهور آمریکایی و مولف بیش از ۵۰ کتاب در حوزه سیاسی و اجتماعی می گوید که شواهد بسیار زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند ترامپ از خصوصیاتی همچون، بی‌ثباتی، بی‌برنامگی متغیر بودن رنج می‌برد. روانشناسان همچنین از وجود بیماری غیرقابل درمان «خودشیفتگی» در ترامپ که اتفاقا منافع ملی آمریکا را به شدت به خطر انداخته، خبر داده‌اند. ترامپ دائما انسان‌ها را از جمله اعضای کابینه دولت خود را تحقیر می‌کند و رهبران دنیا را با عبارات توهین‌آمیزی خطاب می‌کند. دونالد ترامپ برنامه خاصی برای مهار فقر و گرسنگی در کشور خود و سایر نقاط جهان، توانایی مبارزه با عوامل بدبختی انسان‌ها در جهان را ندارد. وی به شدت نژادپرست است و تفکرات ضداسلامی دارد. نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که مردم آمریکا معتقدند ترامپ توانایی اداره کشور را ندارد.

افشاگری زن ملی‌پوش سابق سوئدی درباره فساد اخلاقی

تسنیم: یکی از اعضای سابق فدراسیون فوتبال سوئد از یک مورد فساد اخلاقی در تیم ملی مردان و فدراسیون این کشور پرده برداشت. گونیلا آکسن، مهاجم سابق تیم ملی زنان سوئد (1984 تا 1988) که در فاصله سال‌های 2003 تا 2010 در نقش مدیر توسعه فوتبال در اتحادیه فوتبال این کشور فعالیت داشت، اعتراف کرد که در در تیم ملی زنان سوئد، قربانی تعرض جنسی واقع شده است. آکسن مدعی شده است که سال 2000 سه تن از بازیکنان سابق تیم ملی مردان سوئد که بسیار سرشناس هم بودند، او را قربانی اهداف فاسد و غیراخلاقی خود کرده‌اند. مهاجم سابق تیم ملی زنان سوئد همچنین در مصاحبه‌ای با نشریه «آفتون‌بلادت» گفت که سه نفر از بازیکنان تیم ملی‌مان سه مرتبه برای من پیام‌های غیراخلاقی فرستادند. آنها به من صبح بخیر می‌گفتند و در ادامه‌اش پیام‌های غیراخلاقی ارسال می‌کردند. آکسن در ادامه مصاحبه‌اش تأکید کرد که او تنها عضو تیم ملی بانوان سوئد نبوده که در داخل اتحادیه فوتبال این کشور قربانی تعرض جنسی شده است.

اطلاعیه‌ای جعلی درباره تعطیلی آرامگاه کوروش!

ایسنا: با نزدیک شدن به تاریخی که به زادروز کوروش منسوب شده، همانند سال‌های قبل شائبه‌هایی درباره تعطیلی پاسارگاد و همچنین آرامگاه کوروش مطرح شده است. در چند روز گذشته نیز اطلاعیه‌هایی با لوگوی استانداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن‌ها اعلام شده؛ « با توجه به سوءاستفاده‌های سیاسی و امنیتی گروهک‌های ضدانقلاب، مجموعه توریستی پاسارگاد از پنجم تا هشتم آبان‌ماه تعطیل است. همچنین مسیرهای ورودی به این مجموعه به این مجموعه توسط راهداری و نیروی انتظامی مسدود خواهد بود. هموطنان عزیز برای ادای احترام به شخصیت کوروش کبیر و بازدید از این مجموعه ارزشمند، روزهای دیگری را انتخاب کنند. »
اطلاعیه‌ای جعلی درباره تعطیلی آرامگاه کوروش!/ افشاگری زن ملی‌پوش درباره فساد اخلاقی/ «گاو ایتالیایی» در گمرک ایران
این در حالی است که مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس براساس استعلامی که از استانداری فارس و پایگاه میراث فرهنگی پاسارگاد گرفته، می گوید که محتوای این اطلاعیه‌ها نادرست است و پوسترهایی با متن تعطیلی مجموعه پاسارگاد در تاریخ مذبور که با لوگوی استانداری و این اداره منتشر شده، فاقد اعتبار است. ‌هنوز درباره فعالیت پاسارگاد و آرامگاه کورش در تاریخ پنجم تا هشتم آبان‌ماه از سوی سازمان و یا نهاد رسمی اعلام موضع نشده است. قطعا اگر قرار باشد اطلاعیه‌ای رسمی صادر شود از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهد بود تا مردم از کانال مطمئن‌تری در جریان وضعیت این مجموعه قرار گیرند نه این‌که پوستر چاپ و در فضای مجازی منتشر شود. ‌موضع استان فارس و همچنین برنامه‌ریزی برای مناسبت آبان‌ماه هنوز مشخص نشده و بهتر است در این‌باره فرافکنی صورت نگیرد.

اطلاعیه‌ای جعلی درباره تعطیلی آرامگاه کوروش!/ افشاگری زن ملی‌پوش درباره فساد اخلاقی/ «گاو ایتالیایی» در گمرک ایران

نمونه اطلاعیه جعلی


«گاو ایتالیایی» در گمرک ایران

مشرق: یک دستگاه لامبورگینی هوراکان، معروف به (گاو خشمین) به ایران وارد شد.

اطلاعیه‌ای جعلی درباره تعطیلی آرامگاه کوروش!/ افشاگری زن ملی‌پوش درباره فساد اخلاقی/ «گاو ایتالیایی» در گمرک ایران

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *