رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اوایل آذرماه؛ برگزاری کنگره سراسری جامعه اسلامی کارمندان/ جبهه پیروان فعلا کنگره و همایشی برگزار نمی‌کند

12:34 - 01 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۳۸۶
دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان گفت: در نظر داریم اوایل آذرماه کنگره سراسری را با حضور اعضا از تهران و شهرستان‌ها برگزار کنیم.

برگزاری کنگره سراسری جامعه اسلامی کارمندان در اوایل آذرماه / جبهه پیروان فعلا کنگره و همایشی برگزار نمی کندسیدکمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره برنامه‌های آتی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: این جبهه فعلاً قصد برگزاری کنگره یا همایشی به‌ٌصورت جداگانه ندارد.

وی ادامه داد: با تصویب قانون احزاب، اعضای جبهه پیروان یعنی احزاب و تشکل‌های سیاسی تشکیل دهنده، همگی در تدارک یک‌سری مجمع‌های عمومی و کنگره‌ها و موارد این‌چنینی هستند.

سجادی افزود: بحث اصلی ما تطبیق احزاب و تشکل‌های سیاسی با قانون جدید احزاب است که با مکاتباتی که وزارت کشور در این باره با ما داشته اجرای این قوانین جدید در سایر احزاب و تشکل‌های سیاسی مورد توجه جدی قرار گرفته است تا به چگونگی برگزاری مجمع عمومی و مسائل مربوط به قانون جدید بپردازند.

سخنگوی شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: فعلاً تک‌تک اعضا در حال برگزاری و تشکیل احزاب مهم هستند زیرا همین جبهه پیروان متشکل از شخصیت‌های حقوقی است و  اینها شخصیتی حقیقی نیستند و بنده نیز دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان بوده و عضو این جبهه هستم و درباره حزب مؤتلقه و دیگر احزاب نیز اوضاع به همین شکل است لذا باید تکلیف شخصیت‌های حقوقی مشخص شود بعد خود جبهه هم می‌تواند برای خود برنامه و گردهمایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: ما ناچاریم خودمان را با قانون جدید احزاب تطبیق دهیم که کمیسیون ماده 10 احزاب این کار را در دست اجرا و پیگیری دارد.

 دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان در پایان تصریح کرد: در نظر داریم اوایل آذرماه کنگره سراسری را با حضور اعضا از تهران و شهرستان‌ها برگزار کنیم.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *