سطل زباله ای که گرد و خاک محیط را می بلعد+عکس

17:47 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۶۰۱۶۴
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شرکت برونو از تولید سطل زباله هوشمندی خبر داده که از اوایل زمستان به بازار می آید و مجهز به برخی امکانات جاروهای برقی برای پاکسازی کامل محیط اطراف است.

به گزارش گروه فضای مجازی و به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت برونو از تولید سطل زباله هوشمندی خبر داده که از اوایل زمستان به بازار می آید و مجهز به برخی امکانات جاروهای برقی برای پاکسازی کامل محیط اطراف است.

سطل آشغال یادشده برای کمک به نظافت دستی بسیار مناسب است و مشکل همیشگی پاک کردن کامل محیط اطراف از گرد و غبارهای ریز و پراکنده را برطرف می کند.

در صورتی که گرد و غبار و زباله های ریز را در نزدیکی این سطل زباله قرار دهید، حسگرهای آن از وجود آلودگی در اطراف خود مطلع شده و کل آنها را به درون خود جذب می کنند. زباله های ریز و ذرات گرد و غبار بعد از ورود به سطل زباله و گذر از یک لوله وارد مخزن آن می شوند.

سطل زباله یادشده حدود ۵۰ لیتر ظرفیت دارد و پس از یک بار شارژ باتری به مدت ۳۰ روز قابل استفاده است. همراه با این سطل زباله هوشمند یک برنامه تلفن همراه هم عرضه می شود که پرشدن سطل یا اتمام تقریبی باتری را به اطلاع کاربر می رساند. خرید این سطل زباله با پرداخت ۲۲۹ دلار ممکن است.

 

سطل زباله ای که گرد و خاک محیط را می بلعد+عکس

منبع:مهر

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *