راهکار‌های تسریع در اجرای پروژه برقی سازی راه آهن تهران - مشهد بررسی شد

16:57 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۶۰۱۴۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
جلسه بررسی راهکار‌های تسریع اجرای پروژه ارتقاء و برقی سازی راه آهن تهران- مشهد عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

راهکار‌های تسریع در اجرای پروژه برقی سازی راه آهن تهران-مشهد بررسی شدبه گزارش گروه سیاسی ، جلسه بررسی راهکار‌های تسریع اجرای پروژه ارتقاء و برقی سازی راه آهن تهران- مشهد عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه بر ضرورت برنامه ریزی در جهت سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه و حل و فصل موانع پیش رو تاکید کرد.

در این نشست که وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن نیز حضور داشتند، راهکار‌های سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه برقی سازی راه آهن تهران- مشهد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حل و فصل موانع پیش رو اتخاذ شد.

در این نشست همچنین گزارشی در خصوص پروژه برقی کردن راه آهن گرمسار-گرگان- اینچه برون ارائه شد و وزیر راه و شهرسازی از سفر قریب الوقوع خود به روسیه و مذاکره با طرف روسی برای تسریع در اجرای این پروژه و رفع مسائل اجرایی آن خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *