رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت جابجایی هر چه سریع‌تر ساکنان منطقه منبع آب اهواز / صدور دستورات ویژه برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه

15:18 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۶۰۰۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بازپرس شعبه یک دادسرای اهواز در رابطه با تخته سنگی که باعث تخریب شدن بخشی از منازل مسکونی منطقه منبع آب اهواز و کشته و مجروح شدن ساکنین این منازل شده است، توضیح داد: پس از انجام تحقیقات قضایی با مقصران حادثه برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

ضرورت جابجایی هر چه سریع‌تر ساکنان منطقه آب اهواز  / صدور دستورات ویژه برای رسیدگی ویژه به مشکلات مردم منطقهمحمد اسدی نژاد، بازپرس شعبه یک دادسرای اهواز در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در رابطه با حادثه صبح امروز منطقه منبع آب اهواز  اظهارکرد: هفت صبح امروز یک تپه کوه مانند در منطقه کوی مجاهدین شهر اهواز که از مناطق مهاجر نشین است، ریزش کرد و با تخریب ۲ خانه مسکونی، ۲ نفرکشته و ۷ نفر مجروح شدند.

وی از دستور ویژه مدعی العموم برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه منبع اب این شهرستان خبرداد و گفت: دراین رابطه دستورات لازم به نیروی انتظامی و هلال احمر برای اسکان مردم منطقه داده شده است که محلی را برای جابجایی ساکنان منطقه درنظر بگیرند.

این مقام قضایی ادامه داد: اجساد دو طفل ۴ و ۸ ساله به پزشکی قانونی منتقل شده است.

به گفته گراوند معاون دادستان اهواز ۸۱۸ منزل مسکونی در معرض خطر هستند که دراین راستا جلسه اضطراری با حضور استاندار، دادگستری و مسئولان شهری برای تصمیم گیری نهایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *