تیم داوری بازی ما و فولاد دیگر نباید در فوتبال ایران قضاوت کند/ پرسپولیس برای دربی مشکل مهره ندارد

8:00 - 01 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۰۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس امسال اندازه 2 تیم لیگ برتری بازیکن دارد.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط این روزهای سایپا اظهار داشت: همه دیدند داور در بازی با فولاد با ما چه کار کرد، در حالی که به سود ما پنالتی اعلام شده بود داور با 2 بازیکن فولاد مشورت کرد و پنالتی ما را برگرداند!

وی ادامه داد: جایگاه فعلی ما در جدول ربطی به توان فنی ما ندارد بلکه داوران جایگاه فعلی ما را رقم زده‌اند. اگر اشتباهات داوران نبود ما الان صدر جدول بودیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در ادامه انتقادهایش از داور بازی با فولاد خاطرنشان کرد: اگر تیم داوری بازی ما با سایپا دوباره در لیگ برتر و کلا فوتبال ایران قضاوت کند، به فوتبال، جامعه داوری و لیگ حرفه‌ای ما بی احترامی شده است. این تیم داوری شاید بتواند در کبدی داوری کند اما نباید در فوتبال ایران دوباره داوری کنند.

دایی در ادامه در مورد دربی 85 تهران بین پرسپولیس و استقلال هم گفت: دربی با تمام بازی‌ها فرق می‌کند و یک دیدار خاص است، 2 تیم هم در چند بازی اخیر نشان داده‌اند که مثل قدیم دنبال مساوی گرفتن نیستند. امیدوارم که بازی خوبی شود و فکر می‌کنم بازی برنده هم داشته باشد.

وی در خصوص غیبت بازیکنان مهم پرسپولیس در این بازی هم خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال اندازه 2 تیم لیگ برتری بازیکن دارد و از این نظر مشکلی برای پرسپولیس نباید درست شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *