دومین مراسم شعر خوانی شاعران برجسته ایران در حوزه هنری

16:00 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۶۰۰۲۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
هشتمین نشست ادبی «رمز طنز» و با هدف آشنایی بیشتر با رموز طنز و نقد و بررسی اشعار شاعران طنزپرداز با حضور ابوالفضل زرویی‌نصرآباد در فرهنگ‌سرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از فرهنگسرای نیاوران، هشتمین نشست ادبی «رمز طنز» و با هدف آشنایی بیشتر با رموز طنز و نقد و بررسی اشعار شاعران طنزپرداز به منظور بالا بردن سطح کیفی آثار شاعران دوشنبه اول آبان‌ماه در سالن کتابخانه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

در جدیدترین نشست ادبی «رمز طنز» و با حضور جمعی از شاعران و طنزپردازان کشور، ابوالفضل زرویی نصرآباد درخصوص اصول و قواعد صحیح طنزنویسی و نیز تمیز و تفکیک آن از فکاهه و مطایبه صحبت خواهد کرد.

ابوالفضل زرویی نصرآباد شاعر، پژوهشگر و طنزپرداز معاصر تاکنون در زمینه طنز آثار بسیاری را تالیف کرده است که از میان آن ها می‌توان به تذکرة المقامات، رفوزه‌ها (مجموعه شعرطنز)، حدیث قند (مجموعه مقالات طنزپژوهی)، کلاغه به خونه اش نرسید (مجموعه افسانه‌های طنزآمیز) و ... اشاره کرد.

گفتنی است جلسات ماهانه نشست ادبی «رمز طنز» اولین دوشنبه های هر ماه ساعت ۱۶در سالن کتابخانه فرهنگ‌سرای نیاوران برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *