مسابقه «سیمرغ» بزودی در شبکه سه

13:26 - 16 تير 1393
کد خبر: ۳۶۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مراحل پیش تولید مسابقه تلویزیونی «سیمرغ» به تهیه کنندگی غلامعباس ق قنبری و محسن تقوی زنوزی در گروه سرگرمی و تفریحات شبکه سه سیما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس رادیو و تلویزیون به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، غلامعباس ق قنبری از تولید مسابقه ای جدید با عنوان سیمرغ خبر داد و گفت: این مسابقه دارای 52 قسمت است و در هر قسمت 3 گروه 10 نفره شرکت می کنند. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه باید در گروه های ده نفره طی فراخوانی که در آینده اعلام می شود، در سایت شبکه سه ثبت نام کنند.
وی درباره آیتم ها و بخش های مختلف برنامه نیز توضیح داد: این مسابقه بیشتر جنبه عملیاتی دارد و حتی قبل از شرکت افراد در مسابقه از آن ها تست ورزش هم گرفته می شود. از میان 10 نفر اعضای هر گروه 3 نفر زن و 7نفر مرد هستند. این سه گروه ابتدا موظف هستند در سه آیتم مختلف با هم به رقابت بپردازند. یکی از گروه ها که پایین ترین امتیاز را کسب کرده است، حذف شده و دو گروه به مرحله بعد راه می‌یابند.
این تهیه کننده ادامه داد: گروه هایی که به مرحله بعد راه یافته اند باز هم در سه آیتم با هم رقابت می کنند و در نهایت از بین آن دو یکی برنده می شود.
او درباره آخرین وضعیت این پروژه اضافه کرد: در حال حاضر مشغول انتخاب مکانی مناسب برای شروع کار هستیم. زیرا این مسابقه برای اجرایی شدن نیاز به فضای بزرگی دارد و همچنین در نظر داریم در منطقه ای دکور بزنیم که دسترسی راحتی داشته باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *