نامه معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو اعلام وصول شد/ جلسه رأی اعتماد یکشنبه هفته آینده

12:07 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۹۶۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزرای نیرو و علوم و تحقیقات و فناوری یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

نامه معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو اعلام وصول شد/ جلسه رأی اعتماد یکشنبه هفته آیندهبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی گزینه های پیشنهادی وزارتخانه های علوم و تحقیقات و فناوری و نیرو جهت اخذ رأی اعتماد مجلس اعلام وصول می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی نامه رئیس جمهور را به شرح زیر قرائت کرد:

با سلام؛

احتراما در اجرای اصل 33 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به پیوست شرح حال و برنامه های جناب آقای دکتر رضا اردکانیان و جناب دکتر منصور غلامی برای اخذ رأی اعتماد به ترتیب برای وزارتخانه های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می گردند.

به گفته لاریجانی، برنامه ها و سوابق و شرح حال وزرای پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو در اختیار نمایندگان مجلس قرار خواهد گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکشنبه هفته آینده جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری در صحن علنی مجلس برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *