رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهرداری می‌تواند از پارک حاشیه ای، روزانه ٢٤ میلیارد تومان درآمد داشته باشد/ سهم شهرداری از فروش بنزین پرداخت شود

10:18 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۹۴۱
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: باید برای اخذ وجه از پارک حاشیه‌ای برنامه ریزی شده زیرا شهرداری می‌تواند در ایر حوزه روزانه درآمد ٢٤ میلیارد تومانی داشته باشد.
شهرداری می‌تواند از پارک حاشیه ای، روزانه ٢٤ میلیارد تومان درآمد داشته باشد/ سهم شهرداری از فروش بنزین پرداخت شودبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محمد علیخانی در پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: یکی از برنامه‌هایی که باید در دستور کار شهرداری تهران قرار گیرد، بهره گیری از ظرفیت پارک‌های حاشیه‌ای است.
 
وی افزود: شهرداری می‌تواند از پارک‌های حاشیه‌ای روزانه درآمد ٢٤ میلیارد تومانی داشته باشد و بهره گیری از چنین روش‌هایی به مراتب بهتر از فروش تراکم است.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به میزان بدهی‌های شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ٣٠ هزار میلیارد، بدهی است که برای شهرداری به ارث رسیده و برای اتمام پروژه‌ها نیز نیاز به اعتبار ٣٠ هزار میلیارد تومانی داریم.
 
علیخانی ادامه داد: تنها برای اتمام خطوط مترو نیاز به ٢٢ میلیارد تومان است و رقم اعلام شده از سوی شهردار تهران در رابطه با میزان اعتبارات مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های عمرانی قابل تایید نیست.
 
وی با ارائه آماری از تعداد موتورسیکلت‌های در حال تردد در سطح شهر تهران اذعان کرد: ٣ هزار موتورسیکلت در شهر تهران شماره گذاری شده، اما بیش از یک میلیون و ٥٧٧ هزار موتورسیکلت در شهر تهران در حال تردد هستند.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خواستار پرداخت سهم شهرداری از لروش بنزین شد و تصریح کرد: روزانه ١٥ میلیون لیتر بنزین در شهر تهران مصرف می‌شود و شهرداری تهران حتما برای کاهش آلودگی هوا باید سهمی از مبالغ حاصل از فروش بنزین داشته باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *