برای دیدن خودم روی پرده سینما دلتنگم/سینمای امروز خودی و ناخودی شده است

7:30 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۸۰۳
بازیگر فیلم "جان سخت" گفت: یک زمانی بود که از ما برای حضور در آثار سینمایی دعوت می‌شد و ما برای بازی حق انتخاب داشتیم اما در حال حاضر روابط، خودی و ناخودی و برخی اتفاقات باعث شده تا فقط برخی امکان حضور در سینما را داشته باشند.

جلیل فرجاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال اجرای نمایش "خاتون" در سالن اندیشه مجموعه هنری را در برنامه دارم. در این اثر با هنرمندانی همچون سیروس اسنقی، افشین سنگ چاپ و بهاره رهنما همبازی هستم.

وی درباره حضور خود در عرصه تلویزیون افزود: به تازگی بازی در سریال کوتاه "تلاطم" به کارگردانی "وحید بیطرفان" را به پایان رسانده‌ام که به احتمال زیاد به زودی روی آنتن خواهد رفت.

جلیل فرجاد

بازیگر فیلم "جان سخت" دلیل کمرنگ شدنش در عرصه سینما را اینگونه مطرح نمود: انگار من برای کار در آثار سینما سعادت ندارم. اکثر آثار سینمایی این روزها برای جوانان نوشته می‌شود و به تبع همین وضعیت پیشنهاد برای بازیگرانی مثل من کم خواهد شد.

وی در همین راستا افزود: دیگر دوست ندارم در مورد وضعیت بازیگری سینما نظر بدهم زیرا دیگر برای من هیچ اهمیتی ندارد. اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کنم و اگر نشود هم نه. من نمی‌توانم دنبال نقش بروم و هر روز در هر دفتر سینمایی به دنبال حضور در آثار باشم.

جلیل فرجاد

این بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به وجود رابطه در سینما تاکید کرد: یک زمانی بود که از ما برای حضور در آثار سینمایی دعوت می‌شد و ما برای بازی حق انتخاب داشتیم اما در حال حاضر روابط، خودی و ناخودی و برخی اتفاقات باعث شده تا فقط برخی امکان حضور در سینما را داشته باشند.

فرجاد با اشاره به دوری خود از عرصه سینما خاطرنشان کرد: سالهای متمادی از عرصه سینما دور هستم و برای بازی در آن دلتنگ شده‌ام. هر بازیگری دوست دارد که خود را بر پرده سینما ببیند و برای دیدن خودم روی پرده سینما دلتنگ شده ام.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *