از آخرین وضعیت ملکه رنجبر تا صدور پروانه ساخت برای فیلم کارگردان ماجرای نیمروز+عکس

17:20 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۸۰۰
بیست و نهمین روز از مهر ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آخرین وضعیت جسمانی ملکه رنجبر اشاره کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و نهمین روز از مهر ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آخرین وضعیت جسمانی ملکه رنجبر اشاره کرد.

آخرین مراحل ساخت پروژه موسی (ع) از زبان جمال شورجه کارگردان این اثر نیز خبر مهمی در حوزه تلویزیون بود. وی گفت: درباره مجموعه تلویزیونی موسی (ع) هنوز هیچ رشدی صورت نگرفته و همچنان در حال چانه زنی برای جذب سرمایه و ثبت قرارداد اثر هستیم.

حضور بازیگر ماجرای نیمروز در فیلم جشنواره فیلم فجر با سه فیلم و آخرین اخبار از ساخت جدیدترین فیلم محمدحسین مهدویان مهم ترین خبر سینمایی روزهای آخر مهر ماه بود.

از آخرین وضعیت ملکه رنجبر تا صدور پروانه ساخت برای فیلم کارگردان ماجرای نیمروز+عکس

همچنان در حال چانه زنی برای جذب سرمایه پروژه حضرت موسی(ع) هستیم/مراحل بازنویسی و نگارش پروژه را پشت سر می‌گذاریم

جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین مراحل از چگونگی ساخت پروژه موسی (ع) گفت: درباره مجموعه تلویزیونی موسی (ع) هنوز هیچ رشدی صورت نگرفته و همچنان در حال چانه زنی برای جذب سرمایه و ثبت قرارداد اثر هستیم.

وی در همین راستا ادامه داد: البته گروه تولید به کار خود ادامه داده و مراحل نگارش و بازنویسی این پروژه همچنان ادامه دارد. تمامی گروه منتظر هستیم تا به محض ثبت قرارداد با تلویزیون فاز اجرایی را آغاز کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی "نفوذی" درخصوص نحوه انتخاب بازیگران این سریال اضافه کرد: به جز مصطفی زمانی که حضورش از قبل قطعی شده برای انتخاب سایر بازیگران کارگروهی از افراد متخصص تشکیل خواهیم داد که بتوانیم بهترین های بازیگری را در این مجموعه داشته باشیم.

وی ملاک خود برای انتخاب بازیگر را اینگونه توصیف کرد: ملاک اولیه من برای انتخاب یک بازیگر در ابتدا توانمندی بازیگر و توانایی ایفای نقش مورد نظر است. اخلاق مداری و قدرت درک و لمس مباحث دینی و اعتقادی از دیگر الگوهای اصلی من است.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

هادی حجازی فر

سعی داریم لاتاری را به جشنواره فیلم فجر برسانیم/به سیمرغ جشنواره اصلا فکر نمی‌کنم

هادی حجازی‌فر بازیگر فیلم ماجرای نیمروز در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول بررسی برخی از پیشنهادات بوده و برخی کارهای عقب افتاده را تکمیل می‌کنم اما به امید خدا اگر شرایط به درستی پیش برود آخر هفته آینده در پروژه ای تازه حضور خواهم یافت.

وی درباره حضور خود در جشنواره فجر امسال افزود: امسال علاوه بر فیلم "به وقت شام" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا دو نقش کوتاه در فیلم‌های "دارکوب" و "آستیگمات" دارم و به نوعی تاکنون با سه فیلم در راه فجر هستم.

بازیگر فیلم ایستاده در غبار درباره همکاری مجدد با محمدحسین مهدویان تاکید کرد: فیلم تازه مهدویان با نام "لاتاری" همچنان در انتظار دریافت پروانه ساخت است و به محض دریافت پروانه، ساخت را شروع کرده و آن را به فجر خواهیم رساند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

دوازده قوی

بازیگر فیلم ثور یکی از دوازده مرد قوی هالیوود+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "دوازده قوی" به کارگردانی "نیکولای فوگلسیک" 19 ژانویه 2018 اکران بین المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این فیلم روایت مشکلات فراوان سربازان امریکایی در جنگ افغانستان است. یک گروه بزرگ نیروی دریایی وارد افغانستان شده و به فرض پیروزی سریع یک هفته در این کشور گرفتار می‌شوند.

کریس همورث بازیگر نقش اصلی مجموعه فیلم‌های "ثور" و "انتقام جویان" در این فیلم نیز نقش اصلی را بر عهده داشته و به عنوان سرگروه تیم عملیاتی شناخته می‌شود.

"پیتر کریگ" نمایشنامه و فیلمنامه نویس هالیوودی فیلمنامه این اثر را با اقتباس از داستانی با همین نام نوشته "داگ استانتون" به نگارش در آورده است.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.


ملکه رنجبر هوشیاری خود را بدست آورد/عمل موفقیت آمیز بازیگر زیر آسمان شهر

فریبرز ایراونی فرزند "ملکه رنجبر" بازیگر سینما و تلویزیون ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی مادر خود گفت: خدا را شکر مادر پس از انجام عملی سنگین 30 دقیقه پیش به هوش آمد و هوشیاری خود را به طور کامل بدست آورد.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

جشنواره فیلم فجر

امین حیایی به جشنواره فیلم فجر می‌آید/هیجان در آستانه مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر طبق روال هر ساله بهمن ماه امسال نیز به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور برگزار خواهد شد.

جشنواره فجر امسال همچون دوره‌های گذشته خالی از تغییرات نبوده و می‌توان مهم‌ترین تغییر در جشنواره امسال را حذف برچ میلاد به عنوان کاخ جشنواره و جایگزینی پردیس سینمایی ملت دانست. اتفاقی که نقد برخی سینماگران و اهالی رسانه را در بر داشته است.

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر اما این تغییر را گامی بنیادی در جهت صرفه جویی اقتصادی در برگزاری جشنواره دانسته است. گامی که در ابتدا برداشته شده و بعد از آن به فکر جایگزین برج میلاد افتاده اند.

در این میان کارگردانان سینمای ایران به دور از این حاشیه‌ها به ساخت و تولید آثارشان مشغول بوده و آماده حضور در سی‌وششمین دوره از جشنواره فیلم فجر می‌شوند.

البته در این میان برخی کارگردانان با سابقه سینمای ایران در این دوره از جشنواره حضور نداشته و هیچ صحبتی در خصوص حضورشان نیز نشده است.

داریوش مهرجویی، مجید مجیدی، فریدون جیرانی، کیومرث پوراحمد، کیانوش عیاری، اصغر فرهادی، همایون اسعدیان، علیرضا رئیسیان، پرویز شهبازی، سعید روستایی، محمدحسین مهدویان، شهرام مکری، مجید برزگر، کمال تبریزی و پوران درخشنده نام تنی چند از کارگردانان غایب این دوره از جشنواره است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *