ظریف امشب در صدر یک هیات سیاسی، اقتصادی به آفریقای جنوبی سفر می‌کند

15:36 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۷۷۰
دسته بندی: سیاست
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه کشورمان امشب در صدر یک هیات سیاسی، اقتصادی به دعوت رسمی همتای خود به آفریقای جنوبی سفر می‌کند. وی علاوه بر وزیر امور خارجه، با رئیس جمهور و وزیر دارایی این کشور نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

ظریفبه گزارش گروه سیاسی ، به نقل از اداره کل دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: محمد جواد  ظریف وزیر امور خارجه امشب در صدر یک هیات سیاسی، اقتصادی به دعوت رسمی همتای خود به آفریقای جنوبی سفر می‌کند. وی علاوه بر وزیر امور خارجه، با رئیس جمهور و وزیر دارایی این کشور نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

قاسمی همچنین خاطر نشان کرد: در سفر وزیر امور خارجه کشورمان به آفریقای جنوبی، سيزدهمين اجلاس كميسيون مشترک دو كشور برگزار می‌شود که طی آن چگونگی روند اجرای موافقتنامه‌های میان دو کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به همراهی يک هيات از تجار و مديران شركتهای بخش خصوصی و دولتی در زمینه های مختلف از جمله بانکی، صنعتی، مالی و تجاری در سفر وزير امور خارجه، مجمع تجاری بین دو کشور تشکیل و تجار و مدیران اقتصادی دو کشور موضوعات اقتصادی، سرمایه گذاری و تجاری را مورد بررسی قرار خواهند داد.‌



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *