اجرای کمپین اکران طرح‌های حقوقی و فرهنگی/ برگزاری نمایشگاه‌های سیار در ۶۵ نقطه استان مرکزی

13:26 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۷۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آقاباقری معاون فرهنگی دادگستری کل استان مرکزی گفت: به منظور ارتقای دانش حقوقی همشهریان، «کمپین طرحهای حقوقی» از اول تا دهم آبانماه در استان مرکزی اجرا می شود.

مهدی آقاباقری معاون فرهنگی دادگستری کل استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از اجرای کمپین اکران طرح‌های حقوقی و فرهنگی خبر داد و گفت: این طرح  به منظور ارتقای دانش حقوقی همشهریان، از اول تا دهم آبانماه در استان مرکزی اجرا می شود.


وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته و همراهی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی اکران عمومی این طرحهای هنری با بهره گیری از ظرفیت استندهای شهری، تابلوهای ادارات و نهادها و اماکن عمومی صورت می گیرد.


این مقام فرهنگی اضافه کرد: با شناسایی بیش از 65 نقطه محیطی در شهرهای استان این طرح اکران خواهد شد.

وی طرحهای گرافیکی را دارای ویژگی های جذاب و عامه پسند و کاربردی توصیف و ازلحاظ زیبایی شناختی و اثر گذاری مناسب دانست و افزود : بنا داریم در فضای مجازی نیز طرحها را بصورت گسترده بارگذاری نماییم.

معاون فرهنگی دادگستری استان مرکزی از برگزاری نمایشگاه‌های سیار از این طرحها خبر داد و گفت: 30طرح واصله از سوی هنرمندان در قالب نمایشگاه در سطح مدارس، مصلی های نماز جمعه ، ترمینال های مسافربری و راه آهن بصورت هدفمند نمایش داده خواهد شد.

وی از همراهی استانداری، شهرداری‌ها،سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه در اجرای مطلوب طرح تقدیر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *