رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«اردکانیان» و «غلامی» به مجلس معرفی شدند

12:35 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۶۸۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی نیرو و علوم فردا در جلسه (یکشنبه 30 مهر ماه) به مجلس معرفی می‌شوند.

وزرای پیشنهادی نیرو و علوم احتمالا یکشنبه به مجلس معرفی می‌شوندبهروز نعمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی گفت:پیرامون مذاکراتی که با مسئولین دولت داشتیم وزیران پیشنهادی علوم و نیرو به مجلس معرفی شدند که نامه معرفی رسمی آنها در جلسه فردا اعلام وصول می‌شود و به اطلاع عموم خواهد رسید.

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: «منصور غلامی» و «رضا اردکانیان» گزینه‌های پیشنهادی دولت برای تصدی دو وزارتخانه علوم و نیرو هستند.

بهروز نعمتی همچنین هفته گذشته در همین زمینه به خبرنگار میزان گفته بود: به احتمال زیاد گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو هفته آینده به مجلس معرفی می‌شوند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزینه‌های احتمالی برای هدایت این دو وزارتخانه اضافه کرد «منصور غلامی»رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان به‌ عنوان وزیر پیشنهادی علوم و «رضا اردکانیان» عضو هیئت‌علمی دانشگاه شریف به‌ عنوان وزیر پیشنهادی نیرو مطرح هستند و ظاهرا این دو نفر به رئیس‌جمهور برنامه داده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *