پخش سری جدید فیتیله همچنان در بلاتکلیفی/عموهای فیتیله‌ای مشغول بازی در تئاتر هستند

9:06 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۶۷۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده جدید برنامه "فیتیله" گفت: برای پخش سری جدید با شبکه به قطعیت رسیده ایم اما بچه های تیم چند کار تئاتر قول داده اند که باید آن ها را تمام کنند و بعد از آن این پروژه انجام شود.

مهدی بصیری تهیه‌کننده سری جدید برنامه "فیتیله" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره آخرین وضعیت این برنامه گفت: برای پخش سری جدید "فیتیله" با شبکه به قطعیت رسیده ایم اما با توجه به این که برنامه ریزی های کاری دیگری داریم، ابتدا باید آن ها را تمام کنیم و بعد از آن به سراغ این پروژه بیاییم.

وی ادامه داد: علاوه بر این عموهای "فیتیله ای" درگیر چند کار تئاتری هستند که باید آنها را تمام کنند و بعد وارد مرحله تولید "فیتیله" شویم.

فیتیله
بصیری خاطرنشان کرد: زمان پخش سری جدید با شرایط فعلی هنوز مشخص نیست.

لازم به ذکر است محمد مسلمی کارگردان برنامه "فیتیله" در آخرین گفت و گوی خود با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص آخرین مراحل تولید برنامه فیتیله گفت: پیش تولید فصل جدید برنامه فیتیله به‌زودی آغاز می‌شود و ضبط آن در ماه محرم صورت می‌گیرد. همچنین قرار است این برنامه تلویزیونی ویژه کودکان پس از ماه محرم در روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه 2 سیما برود.

وی ادامه داد: رویکرد سری جدید برنامه "فیتیله" موضوع سلامت و بهداشت شخصی، اجتماعی، جسم و روح است و بحث پیشگیری و درمان را به‌صورت خیلی ظریف مطرح و تلاش می‌کنیم در این راستا از شعار دادن دوری کنیم. همچنین در فصل جدید مهدی بصیری تهیه‌کنندگی برنامه را بر عهده دارد.

مسلمی تصریح کرد: در فصل جدید برنامه "فیتیله" با یکسری آیتم‌های جدید که در کنار آیتم‌های قبلی برنامه وجود دارند، برنامه را پیش می‌بریم و گروه نویسندگان برنامه به سرپرستی کریم خودسیانی نگارش متن‌های برنامه را بر عهده دارد.

برنامه فیتیله
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: سری جدید "فیتیله" در 50 قسمت 60 دقیقه‌ای تولید می‌شود. تلاش می‌کنیم در سری جدید این برنامه علاوه بر بخش‌های طنز، از لحاظ متن و محتوا قوی‌تر باشیم چرا که بچه‌ها این روزها با موضوع سلامت بیش از هر موضوع دیگری درگیر هستند چرا که بی‌تحرک، چاق و منزوی شده‌اند و در این راستا هم به سلامت جسم و هم به سلامت روح می‌پردازیم.

برای مشاهده کامل مصاحبه محمد مسلمی اینجا کلیک کنید.

بنا بر این گزارش باید دید عوامل برنامه فیتیله به ویژه عموهای فیتیله‌ای، علی‌رغم اینکه هر بار خبر از بازگشت دوباره این برنامه می دهند چرا هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه صورت نگرفته و کودکان و نوجوانان علاقمند به این برنامه تا چه زمانی باید منتظر پخش مجدد این برنامه از رسانه ملی باشند.


 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *