رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پوشش گسترده بزرگترین تجمع مذهبی جهان از رادیو اربعین

12:00 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۶۵۵
رئیس صدای رسانه ملی گفت: صدای جمهوری اسلامی ایران و رادیو اربعین در بیست روز راهپیمایی اربعین 10 هزار دقیقه برنامه را مد نظر گرفته تا این حرکت بزرگ شیعی پوششی شایسته و درخور داشته باشد.

حمید شاه آبادیبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی حمید شاه‌آبادی رئیس صدای رسانه ملی در سخنانی در زمینه پوشش رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین امسال اظهار کرد: حرکت پیاده‌روی اربعین حرکتی زینبی و با یاد و خاطره بازماندگان عاشوراست. مردم و علی‌الخصوص شیعیان با رفتاری زینبی درسی بزرگ به جامعه جهانی خواهند داد.

وی افزود: صدا و سیما در راستای این امر الهی می‌خواهد نماینده‌ای باشد تا حرکت دفاع مردم شیعه و مخصوصاً مردم سوریه را به نمایش بگذارد.

شاه‌آبادی ادامه داد: واژه کل‌یوم عاشورا و کل ارض کربلا درس است و معنای آن این است که در تمام دوران یزدیان را بشناسیم و همه می‌دانیم که امروزه دولت آمریکا نماد یزیدیان و گروهک تروریستی داعش نماد شمریان جهان است.

رئیس صدای رسانه ملی تصریح کرد: خوشحالیم که سومین سال پیاپی رادیو اربعین میزبان حرکت بزرگ پیاده‌روی اربعین است امیدواریم که همکاران صدای جمهوری اسلامی ایران با یاری و اتحاد مردم تصویری زیبا از وحدت شیعیان به‌خصوص شیعیان ایران و عراق را در این راهپیمایی به نمایش گذارد.

شاه‌آبادی خاطرنشان کرد: صدای جمهوری اسلامی ایران و رادیو اربعین در بیست روز راهپیمایی اربعین 10 هزار دقیقه برنامه را مد نظر گرفته تا این حرکت بزرگ شیعی پوششی شایسته و درخور داشته باشد.


برچسب ها: رادیو اربعین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *