رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

٣٠ مهر ٦٢؛ یادآوری یک روز خونبار / موفقیت بزرگ دیگری برای ایران

12:04 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۶۵۱
٣٠ مهرماه ١٣٦٢ ارتش بعثی صدام با سه فروند موشک اسکاد، دو فروند در ساعت ١٤ و یک فروند در ساعت ١٦، سه محله مسکونی در مسجد سلیمان را هدف قرار داد؛ موشک سوم درحالی به مسجد سلیمان اصابت کرد که مردم و نیرو‌های دولتی در حال جا به جایی شهدا و مجروحان بودند.

٣٠ مهر ٦٢؛ یادآوری یک روز خونبار/ طرف‌های برجام چه خواهند کرد؟ / موفقیت بزرگ دیگری برای ایرانبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

٣٠ مهر ٦٢؛ یادآوری یک روز خونبار

محسن رضايی فرمانده اسبق سپاه با يادآوری روز خونبار مسجد سليمان در ٣٠ مهر ٦٢ و وسيع ترين حمله موشكی رژيم بعثی به مناطق مسكونی ايران در کانال تلگرامش از مقاومت مردم بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس نوشت:
«٣٠ مهرماه ١٣٦٢ ارتش بعثی صدام با سه فروند موشک اسكاد، دو فروند در ساعت ١٤ و يك فروند در ساعت ١٦، سه محله مسکونی سبزآباد، چاه نفتی و ١٧ شهريور را در مسجد سلیمان هدف قرار داد؛ موشك سوم درحالی به مسجد سليمان اصابت كرد كه مردم و نیروهای دولتی در حال جا به جايی شهدا و مجروحان بودند. آن روز بیش از ١٢٠ نفر شهید و ٢٥٠ نفر كه زنان و كودكان بسياری در بين آنان بود، زخمی شدند. حمله ٣٠ مهرماه به مسجد سليمان، وسيع ترين حمله موشكی رژيم بعث به مناطق مسكونی كشورمان به شمار می‌آيد. مقاومت مردم بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس در این شهر و شهرهای ایذه، اندیمشک، دزفول، شوشتر و اهواز از مرز چند هزار شهید گذشت». درود خدا بر روح بلند غیرتمندان و سلحشوران این آب و خاك.

٣٠ مهر ٦٢؛ یادآوری یک روز خونبار/ طرف‌های برجام چه خواهند کرد؟ / موفقیت بزرگ دیگری برای ایران


موفقیت بزرگ دیگری برای ایران

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: رئیس جمهوری در پیام‌شان به کنفرانس جهانی «پیگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر» در اروگوئه تاکید کردند، مصمم‌تر از قبل، سلامت را به‎عنوان یکی ازاولویت‌های اصلی دولت برگزیده‌ایم؛ در همان کنفرانس، معاون سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: ایران در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر، پیشروترین کشور دنیاست. ضمن تشکر از جناب آقای دکتر روحانی و تبریک این موفقیت ارزشمند به مردم شریف ایران، مسئولان نظام و بویژه دست اندرکاران نظام سلامت، امیدوارم بر اساس برنامه‌های علمی و رویکردی چندبخشی و جامعه محور با کاهش مصرف نمک، شکر، روغن و ایجاد زمینه‌های لازم برای تحرک کافی و ... آثار این اقدامات را در زندگی و ارتقای سلامت مردم، بیش از پیش مشاهده کنیم؛ این مهم اما میسر نخواهد شد مگر در سایه عزمی ملی، پرهیز از نگاه‌های تک‌بعدی، افزایش همکاری‌های بین‌بخشی و اولویت دادن به منافع عمومی در برابر منافع گروهی.

مطهری شناسی؛ القاب و عناوین

عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما آخرین پست کانال تلگرامش را امروز به مطلب مطهری شناسی اختصاص داد:

مطهری شناسی؛ القاب و عناوین: «شهید مطهری در سال 1341 و تحت عنوان «تفاوت های بجا و تفاوت های بیجا» سخنرانی می کند و در بخشی از آن به مذمت القاب و عناوین می پردازد. به نظر من این موضوع ، امروز از آسیب های جدی جامعه ماست. حوزه و دانشگاه و عالم و عامی هم ندارد. باید مراقب بود».

٣٠ مهر ٦٢؛ یادآوری یک روز خونبار/ طرف‌های برجام چه خواهند کرد؟ / موفقیت بزرگ دیگری برای ایران



اجرای برجام دستاوردها، چالش‌ها و پایداری بلند مدت

نشست «اجرای برجام دستاوردها، چالش‌ها و پایداری بلند مدت» در حاشيه كنفرانس عدم اشاعه مسكو با سخنرانی عراقچی، سرگئی ریابکوف، هلگا اشمیت، وندی شرمن و حضور مهدی سنايی سفير ايران در روسيه برگزار شد.

٣٠ مهر ٦٢؛ یادآوری یک روز خونبار/ طرف‌های برجام چه خواهند کرد؟ / موفقیت بزرگ دیگری برای ایران

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *