برنز نجات‌بخش مردانی/ اولتیماتوم کار خودش را کرد!

10:45 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۶۱۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تکواندوکار وزن چهارم المپیکی ایران در رقابت‌های گرندپری لندن صاحب مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مرحله سوم مسابقات تکواندو گرندپری (جایزه بزرگ) در سال ۲۰۱۷، با حضور ۲۰۵ تکواندوکار برتر در چهار وزن المپیکی مردان و بانوان از ۵۵ کشور در لندن آغاز شده است.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات وزن ۶۷- کیلوگرم بانوان و اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار شد و ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی نمایندگان ایران بودند که به روی شیاپ‌چانگ رفتند.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن چهارم المپیکی ایران، در نخستین دیدار «سیدو گبانه» از ساحل عاج را ۱۱ بر صفر برد، سپس در مرحله یک‌چهارم نهایی «آیوان تراجکویک» تکواندوکار اسلوونی را با نتیجه ۲۱ بر ۹ شکست داد. او در نیمه نهایی به مصاف «کیو دون این» از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز ۲۰۱۷ جهان، مدال نقره و برنز مرحله اول و دوم مسابقات گرندپری امسال رفت و پس از تساوی در وقت قانونی و راند طلایی، نتیجه داوری به سود تکواندوکار کره اعلام شد تا مردانی به مدال برنز برسد.

مردانی که پیش از این نتایجی دور از انتظار در رقابت‌های مختلف کسب کرده بود پس از مدت‌ها بالاخره به مدال رسید تا شاید کمی از انتقادات در امان بماند.

کادر فنی تیم ملی تکواندو به ملی‌پوش سنگین وزن کشورمان اولتیماتوم داده بود در صورت عدم کسب مدال در گرندپری لندن، برای مدتی از ترکیب تیم ملی کنار خواهد رفت که به نظر می‌رسد این اولتیماتوم تاثیر مثبتی روی کار مردانی داشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *