رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تنور سرد انتخابات تکواندو/ وقتی جای خالی ساعی احساس می‌شود

10:06 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۵۸۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
15 نفر برای انتخابات فدراسیون تکواندو نامنویسی کردند اما در این بین جای خالی قهرمان پرافتخار تکواندو به شدت احساس می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، 15 کاندیدا برای ریاست فدراسیون تکواندو نام‌نویسی کردند تا مجمع این فدراسیون در ظاهر شلوغ باشد اما حقیقت این است که نبود هادی ساعی در بین اسامی نامزدهای احراز پست ریاست از شور و هیجان این انتخابات به شدت کاسته است.

حسین آئینه‌چی، شهرام اله آبادی، مسعود امینی، ناصر امینیان، مهران انصاری‌پور، سید محمد پولادگر، سیروس رضایی، علیرضا صیاد، اصغر فتحی، آرش فرهادیان، محمد قنبری، لقمان کشاورز، مختار کلانتری، جواد گل سرخی و جمشید محمدی سهرابی 15 نامزدی هستند که با تکمیل فرم‌های ثبت نام آمادگی خود را برای ریاست فدراسیون تکواندو اعلام کرده‌اند. البته لیست نهایی پس از بررسی صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی از سوی وزارت ورزش و جوانان قطعی و اعلام خواهد شد.

در اینکه تمام افراد حاضر در این لیست توانایی مدیریت بالایی دارند و برای جامعه رسانه و ورزش قابل احترام هستند شکی نیست اما مشخص است که خلاء اسم هادی ساعی بدجور به چشم می آید.

شاید تا چندی پیش همه منتظر دوئل بزرگ ساعی و پولادگر در مجمع فدراسیون بودند اما زمانی که ساعی در گفت وگوی اختصاصی با میزان از عدم حضور در این مجمع خبر داد، هیجان انتخابات و حس رقابتی که از قبل پیش‌بینی می‌شد از بین رفت.

البته قهرمان پرآوازه تکواندو با صراحت از مختار کلانتری حمایت کرده و او را شایسته‌ترین فرد برای ریاست این فدراسیون می‌داند اما روشن است که بسیاری از دوستداران ورزش ترجیح می‌دادند تا نام هادی ساعی را در بین کاندیداها ببینند.

برخلاف آنچه ظاهر ماجرا نشان می‌دهد، تنور انتخابات فدراسیون تکواندو بسیار سرد است اما باید منتظر ماند و دید این بار اعضای این مجمع به چه کسی رای اعتماد می‌دهند و آیا پولادگر همچون دوره گذشته با اکثریت آراء جایگاه خود را حفظ می‌کند یا اتفاق جدیدی در راه خواهد بود؟

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *