قطارهای غزال رجا در مسیر اصفهان- مشهد و تهران- بندرعباس

9:26 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۵۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
قطار‌های غزال شرکت حمل و نقل ریلی رجا، مسافران مسیر اصفهان-مشهد و تهران-بندرعباس همچنین بالعکس را جابه جا می‌کند.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت رجا، قطار‌های لوکس ۴ تخته غزال در سفر‌های پاییزی به صورت یکروز در میان در مسیر کمربندی اصفهان- مشهد و مسیر تهران- بندرعباس تردد می‌کند.
قیمت بلیت قطار غزال اصفهان- مشهد در حالت نرمال ۹۷۰ هزار ریال و در مسیر تهران-بندرعباس به مبلغ یک میلیون و ۱۱ هزار ریال بوده که با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ مورد نظر بسته به ایام و فصول سال ممکن است تغییراتی (کاهش یا افزایش) داشته باشد.

خدمات پذیرایی در قطار‌های غزال از قبیل: پذیرایی در کوپه شامل بدو سیر و عصرانه به صورت رایگان و پذیرایی صبحانه، ناهار و شام به درخواست مسافر، آب آشامیدنی، تنوع غذایی و نوشیدنی، بسته پذیرایی (نوشیدنی و تنقلات) بسته به مسیر و زمان حرکت قطار‌ها به مسافران گرامی ارائه می‌شود.

از تجهیزات و امکانات قطار یاد شده می‌توان دارا بودن سیستم صوت و تصویری، مجله و روزنامه، میز غذاخوری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و ... یاد کرد.

هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطار‌های رجا می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشن رجا و آپ، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، دفاتر فروش بلیت مجاز در سراسر کشور، اقدام کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای بلیت قطار‌های خود، کانال تلگرامی "سفر ارزان" را به نشانی @safararzan۱۵۳۹ راه اندازی کرده است.
هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطار‌های رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت

بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات، پیشنهاد‌ها و شکایات متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار‌های این شرکت است.


برچسب ها: بلیت قطار رجا

طاهره احمدلو
|
-
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
پنج شنبه بیست و دوم فروردین 98 بعدازظهر به مقصد تهران از قطار مشهد اصفهان استفاده کردیم. قطار نسبتا خوبی بود ولی سرویس بهداشتی ان بسیار کثیف بود لطفا بیشتر رسیدگی نمایید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *