رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سفر سرلشکر باقری به سوریه و پیام‎های آن برای اسرائیل

9:22 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۵۴۶
پایگاه «جروزالم پست» طی گزارشی به سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان به سوریه پرداخته و ابراز نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از این دیدار را بررسی کرده است.

ابراز نگرانی رژیم صهیونیستی از دیدار مقامات ایران از سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه «جروزالم پست» طی گزارشی ضمن اشاره به سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به سوریه، ابراز نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از این دیدار را بررسی کرده است.

جروزالم پست می‌نویسد: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در سفر به سوریه با همتای خود در این کشور دیدار کرد و در این دیدار به اسرائیل درباره نقض حریم هوایی سوریه هشدار داد.

در ادامه این گزارش آمده است که سرلشکر «محمد باقری» روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای هشدار داد که نقض حریم هوایی سوریه از سوی رژیم صهیونیستی پذیرفته نیست.

این پایگاه رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به این بیانیه می‌افزاید: شاید اولین دلیل انتشار این بیانیه حمله هوایی روز دوشنبه اسرائیل به پایگاه ارتش سوریه باشد اما با این وجود طبق گفته «میر لیتواک»، مدیر مرکز مطالعات ایران در دانشکده تل آویو، ایران در واقع تهدید کرده است که از این پس چنین حملاتی را از سوی اسرائیل در سوریه بر نمی‎تابد.

«راز زیمت»، تحلیلگر اندیشکده مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، در این گزارش می‌گوید: شاید خود این بیانیه اهمیت زیادی نداشته باشد اما سفر باقری به سوریه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *