تصویربرداری سرّ دلبران 19 آبان به پایان می رسد/ بهار ارجمند جلوی دوربین می‌رود

15:00 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۵۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
"سرّ دلبران" به کارگردانی محمد حسین لطیفی که تصویربرداری آن از اسفند 95 شروع شده و به مدت 9 ماه در حال تولید است 19 آبان به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، تصویربرداری "سرّ دلبران" به کارگردانی محمد حسین لطیفی  از اسفند 95 شروع شده و به مدت 9 ماه در حال تولید است.

سرّ دلبران

بهار ارجمند بازیگر سریال "سرّ دلبران" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره روند تولید این اثر گفت: عوامل فیلم در حال فیلمبرداری در یزد هستند و با توجه به میزان کار و تلاشی که همه گروه در گرمای یزد  داشته و دارند کار تا 19 آبان به پایان می رسد.

وی خاطر نشان کرد: این روزها قسمت هایی که مربوط به بازی من می شود ضبط خواهد شد و باید دوباره به یزد بازگردم.

گفتنی است نگار عابدی، فرخ نعمتی، برزو ارجمند، اسماعیل محرابی، محمد کاسبی و جعفر دهقان بازیگران روزهای پایانی سریال هستند.

"سر دلبران" قرار است ماه رمضان سال آینده به روی آنتن رود. البته پیش از این قرار بود که ماه رمضان امسال از تلویزیون پخش شود که به دلایلی به زمان دیگری موکول شد.

این سریال به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، کارگردانی محمدحسین لطیفی و به قلم حسن حسینی و رضا خمسه در حال تولید است.

داستان این سریال درباره یک روحانی (برزو ارجمند) است که وارد محله‌ای در یزد می‌شود و در آنجا درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود.

 سرّ دلبران

برزو ارجمند، محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، متین سادات ستوده، جعفر دهقان، بهار ارجمند، حسام حسنی، کامران تفتی، نگار عابدی، فرخ نعمتی، جهانبخش سلطانی، شهین تسلیمی، شهرام عبدلی، رابعه مدنی، رضا توکلی، محمد الهی، مختار سائقی، افسانه کمالی، فاطمه شکری و نصرت میرعظیمی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

عوامل این سریال عبارتند از: امیر کریمی"مدیر تصویربرداری"، حمیدرضا نوروزی"طراح صحنه و لباس"، مهری شیرازی "طراح چهره پردازی"، امیرعباس لطیفی"دستیار کارگردان"، داوود جمشیدی"مدیر تولید"، کاظم نامنی"مدیر تدارکات"، خشایار موحدیان "تدوین"، پیام حنفی"مدیربرنامه ریزی"،حسن هندی"عکاس"، علی مرادخانی"مشاور رسانه‌ای"،بابک شکیبا و امین شریفی"صداگذار" و کارن همایونفر "آهنگساز"

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *