ساخت موسیقی تاریکی شب، روشنایی روز به پایان رسید/ پخش مجموعه از نیمه دوم آبان ماه

13:00 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۵۳۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کارگردان تاریکی شب، روشنایی روز گفت: تدوین 20 قسمت از سریال توسط پرهام وفایی انجام شده و 2 قسمت آن باقی مانده است.ساخت موسیقی با سعید ذهنی است که پنجشنبه به پایان رسید. این سریال نیمه دوم آبان از شبکه اول سیما آغاز خواهد شد.

حجت قاسم زاده اصل فیلمنامه نویس و کارگردان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص آخرین خبرها از سریال "تاریکی شب، روشنایی روز" گفت: از پایان تصویربرداری سریال "تاریکی شب، روشنایی روز" 45 روز گذشته است، تدوین 20 قسمت از سریال توسط پرهام وفایی انجام شده و 2 قسمت آن باقی مانده است.

وی افزود: ساخت موسیقی سریال "تاریکی شب، روشنایی روز" با سعید ذهنی است که پنجشنبه به پایان رسید. حسن پیله‌ور تیتراژ سریال و احسان افشاریان نیز صداگذاری را بر عهده دارد و بعد از اتمام مراحل فنی پخش این سریال نیمه دوم آبان ماه از شبکه اول سیما آغاز خواهد شد.

موسیقی تاریکی شب، روشنایی روز با سعید ذهنی به پایان رسید/ پخش از نیمه دوم آبان

این کارگردان درباره موضوع "تاریکی شب، روشنایی روز" اظهار کرد: "تاریکی شب روشنایی روز" داستان فردی به نام بهنام طریقت است که درگیر ماجراهایی در زندگی اش می شود که چرایی مشکلات خود را باید در گذشته اش پیدا کند و بخشی از داستان در دهه 50 می گذرد.

وی از نقش آفرینی بازیگران "تاریکی شب، روشنایی روز" ابراز رضایت کرد و گفت: همه بازیگران سریال به سختی تلاش کردند و سختی به جان خریدند. فرهاد قائمیان، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیایی، مائده طهماسبی، بهاران بنی احمدی، جلال فاطمی، سام کبودوند، شهاب عباسی زمان حال و روزبه حصاری، نیلوفر کوخانی، مهدی حسینی و کیوان ساکت اف دهه 50 را بازی کردند.

قاسم زاده اصل ادامه داد: از زمان نگارش "تاریکی شب، روشنایی روز" تا امروز 27 ماه می گذرد و تا به پخش برسد 28 ماه خواهد شد. سریالی که همه بازیگران آن بسیار خوب ظاهر شدند از جمله نیلوفر کوخانی که اولین بار است بازی می کند و روزبه حصاری که بعد از حضورش در سریال "یادآوری" برای دومین بار جلوی دوربین من رفته و بسیار هم خوب بازی کرده است، فرهاد قائمیان نیز که برای چندمین بار در آثار من بازی می کند، مثل همیشه عالی بوده و از عهده کارش به خوبی بر آمد، حمید آذرنگ، امیرحسین مدرس و احسان امانی نیز در "تاریکی شب، روشنایی روز" فوق العاده هستند.

موسیقی تاریکی شب، روشنایی روز با سعید ذهنی به پایان رسید/ پخش از نیمه دوم آبان
وی ادامه داد: همینطور بقیه بازیگران و همه عوامل : بهاران بنی احمدی، سام کبودوند، مائده طهماسبی، بهرام ابراهیمی، جلال فاطمی، مهرداد ضیایی، سهیل نوروزی(مدیر فیلمبرداری)، آیدین ظریف و داریوش پیرو (طراحان صحنه) منصور شهبازی(صدابردار) مجید اسکندری و ایمان امیدواری(طراحان چهره پردازی) همگی فوق العاده بودند.

این کارگردان تلویزیون خاطرنشان کرد: به نظر می آید مشکلات مالی سازمان صدا و سیما مرتفع شده است و پروژه ها دریافتی منظم دارند اما به طور کلی خروجی های الان دوره کمّی را طی می کنند تا حجم کار را افزایش دهند که آنتن خالی نماند، برای رسیدن به کیفیت بالاتر هنوز باید زمانی طی شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *