ارزش طلا ریخت/ سکه بهار آزادی ساز مخالف زد+نمودار

6:04 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۴۹۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا 18 عیار افت قیمت هزار و 316 تومانی، سکه طرح امامی کاهش 700 تومانی و سکه طرح بهار آزادی افزایش 2 هزار تومانی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ،قیمت هر گرم طلا 18عیار هفته گذشته را با قیمت 124 هزار و 413 تومان آغاز کرد و سپس روند نزولی به خود گرفت، به گونه ای که در سومین روز از هفته به رقم 124 هزار و 113 تومان رسید و در آخرین روز هفته مبلغ 123 هزار و 97 تومان را تجربه کرد.

اختلاف اولین و آخرین روز قیمت این فلز زرد رنگ نشان دهنده افت هزار و 316 تومانی است.

 

 بررسی قیمت طلا و سکه؛

سکه طرح امامی در هفته گذشته نوسان قیمت متعددی را تجربه کرد، ابتدا هفته را با رقم یک میلیون و 311 هزار تومان آغاز و با افزایش قیمت تا اواسط هفته به رقم یک میلیون و 314 هزار تومان رسید، سپس دو روز پیاپی روند کاهش قیمت را در پیش گرفت و در نهایت در آخرین روز هفته مجددا رشد قیمت کرد و هفته گذشته را با رقم یک میلیون و 310 هزار و 300 تومان به پایان رساند.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته گذشته کاهش قیمت 700 تومانی داشته است.

 

بررسی قیمت طلا و سکه؛

سکه بهار آزادی هفته گذشته را با رقم یک میلیون و 267 هزار تومان آغاز کرد و تا اواسط هفته روند صعودی به خود گرفت و به رقم یک میلیون و 277 هزار تومان رسید و سپس با شیب ثابت روند نزولی به خود گرفت به صورتی که در آخرین روز هفته به رقم یک میلیون و 269 هزار تومان بسنده کرد.

اختلاف اولین و آخرین روز قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده افزایش قیمت 2 هزار تومانی داشته است. 

 

بررسی قیمت طلا و سکه؛

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *