اسماعیلی: برای دربی نیاز به حمایت هواداران‌مان داریم/ شرایط تمرینات و تاکتیک شفر با کادرفنی قبلی متفاوت است

20:05 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۴۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:مسلماً شرایط تمرینات و تاکتیک تیم با قبل متفاوت است و تمرینات تیم و تاکتیکی که شفر اتخاذ می‌کند با گذشته تفاوت زیادی دارد.

به گزارش گروه ورزشی ، فرشید اسماعیلی با ابراز خوشحالی برد 2 بر یک مقابل نساجی قائمشهر گفت: بازی خیلی خوبی مقابل نساجی ارائه دادیم و از همان ابتدای مسابقه با حملات‌مان بارها دروازه این تیم را تهدید کردیم. چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما خدا را شکر آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

وی افزود: بیشتر تیم‌های لیگ‌ برتری توسط تیم‌های لیگ‌ یکی از جام حذفی کنار رفتند و واقعاً بازی در جام حذفی خیلی سخت است.

اسماعیلی درباره اینکه آیا تیمش در جام حذفی دنبال قهرمانی است یا نه خاطر نشان کرد: این که تیم چه هدفگذاری برای بازی‌ها کرده را باید از کادر فنی بپرسید اما آنچه مسلم است ما در جام حذفی باید پله‌پله جلو برویم تا بتوانیم قهرمانی به دست آوریم.

هافبک استقلال با اشاره به دربی 85 که روز پنج‌شنبه هفته پیش‌رو برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این بازی هم شرایط خاص خود را دارد، ما برای دربی نیاز به حمایت هواداران‌مان داریم که امیدواریم آنها ما روز پنجشنبه تنها نگذارند.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه استقلال با شفر چقدر نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت: مسلماً شرایط تمرینات و تاکتیک تیم با قبل متفاوت است، ما با شفر با دو مهاجم بازی می‌کنیم ضمن اینکه تمرینات تیم و تاکتیکی که سرمربی اتخاذ می‌کند با گذشته تفاوت زیادی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *