زیر و بم 718 Porsche Boxster جدید! +تصاویر

21:38 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۴۶۴
پورشه باکستر ۷۱۸ یکی از انواع مدل این خودروی لوکس بود که با ورودش به ایران خیلی سریع در میان جوانان جای خود را باز کرد و نمونه‌های مختلف آن با رنگ‌های خاصش را در خیابان مشاهده کردیم.

به گزارش گروه فضای مجازی ، پورشه باکستر ۷۱۸ یکی از انواع مدل این خودروی لوکس بود که با ورودش به ایران خیلی سریع در میان جوانان جای خود را باز کرد و نمونه‌های مختلف آن با رنگ‌های خاصش را در خیابان مشاهده کردیم. این خودرو برای سال ۲۰۱۸ تغییراتی در جهت بهبود خواهد داشت.

زیر و بم پورشه باکستر ۷۱۸ جدید! +تصاویر


مدل باکستر پورشه همیشه در میان محبوب‌ترین مدل هایی این شرکت قرار داشته است به همین دلیل شرکت مادر نیز توجه خاصی به این مدل دارد. طبق آخرین اطلاعات به‌دست آمده، پورشه ۷۱۸GTS که برای سال آینده طراحی شده است ۱۵ اسب بخار نسب به مدل قبلی بیشتر قدرت دارد و عدد آن به ۳۶۵ اسب بخار رسیده است.

دلیل اصلی این افزایش قدرت بهبود و اصلاح سیستم توربو خودرو در مدل GTS اعلام شده است. گشتاور این خودرو نیز به ۴۱۹ نیوتون بر متر رسیده است. افرادی که علاقه خاصی به دنده‌های دستی دارند نیز می‌توانند مدل استاندارد که ۶ سرعته با گریبکس دستی است را سفارش دهند. البته یک مدل ۷ سرعته با کلاچ دوبل نیز در دسترس قرار گرفته است.

زیر و بم پورشه باکستر ۷۱۸ جدید! +تصاویر

با توجه به تغییرات این پورشه می‌تواند سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۳. ۹ ثانیه طی کند و سقف سرعت آن نیز به ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است. وجود سیستم تعلیق فعال یکی از گزینه‌های مناسبی به شمار می‌آید که در مدل استاندارد این خودرو قرار گرفته است.

شایان ذکر است که پورشه تنها به بهبود وضعیت موتور اکتفا نکرده است و تغییرات کوچکی نیز در شکل ظاهری، چراغ‌های جلو و عقب و همچنین رنگ بندی داخلی خودرو ایجاد کرده است. همچنین در کنار مدل ۷۱۸ باکستر مدل ۷۱۸ کایمن GTS هم معرفی شده است که از نظر قدرت موتور مشابه با مدل باکستر است.

طبق اعلام پورشه هر دو این خودروها هم‌اکنون قابل سفارش هستند اما نخستین محموله از آنها در ابتدای ماه مارس ۲۰۱۸ تحویل داده خواهد شد.

منبع:  خودروکار

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *