انتشار نرم‌افزار AirDroid برای IOS

20:38 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۴۶۲
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای سیستم عامل اندروید به منظور انتقال فایل به وسیله وای‌فای، برای آی او اس عرضه شد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، نرم افزار AirDroid این امکان را به کاربران می دهد که فایل‌های دلخواه خود را به وسیله وای‌فای یا داده های تلفن همراه، با سرعتی بسیار بالا بین دستگاه ها منتقل کنند. اما این نرم افزار، در زمانی که شبکه وای‌فای یا اینترنت همراه موجود نباشد، به وسیله بلوتوث مراحل انتقال فایل ها را با سرعت کمتری انجام می دهد.

انتشار نرم‌افزار AirDroid برای IOS

این نرم افزار یکی از محبوب‌ترین ابزار برای انتقال فایل‌هاست که فقط برای عامل اندروید عرضه شده بود. اما امروز نرم افزار AirDroid برای پلتفرم آی او اس نیز منتشر شد که هم اکنون می توانید با مراجعه به اپ استور آن را دریافت نمایید. حالا با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را بین دستگاه های اندروید و آی او اس منتقل کنید.

نرم افزار AirDroid در سیستم عامل آی او اس بدون نقص عمل می‌کند اما اگر از کاربران آیفون 8 و 8 پلاس هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که تصاویر در این دو گوشی با فرمت HEIC ذخیره می‌شوند که در گوشی‌های اندرویدی قابل پخش نیستند.

کاربران آیفون 8 و 8 پلاس می توانند با دنبال کردن مراحل زیر فرمت ثبت تصاویر گوشی خود را تغییر دهند تا در گوشی های اندروید قابل اجرا باشند.

Settings > Camera > Formats >Most Compatible

 

منبع: باشگاه خبرنگاران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *