توضیحات پلیس در مورد آتش زدن خودرو در اهواز/ راننده برای فرار از قانون این کار را کرد

14:58 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۴۱۴
رییس پلیس راهور اهواز درباره حادثه آتش زدن خودرو توضیح داد.

توضیحات پلیس در مورد آتش زدن خودرو در اهواز/ راننده برای فرار از قانون این کار را کردسرهنگ پیریایی رئیس پلیس راهور اهواز در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: یکدستگاه خوردوی سواری ریو در تاریخ26مهرماه 96 ساعت 19 وسی وپنج دقیقه شب با ورود به محدوده طرح ترافیکی پارک شده و راننده خودرو را باسویچ وشیشه پایین رها کرده است.

وی ادامه داد: ماموران راهور پس از استعلام خودرو متوجه می شوند سواری ریو بالغ بر 2میلیون و 600هزارتومان جریمه تخلف رانندگی و شاکی خصوصی و ورود به محدوه ترافیکی را دارد.

سرهنگ پیریایی با اشاره به اینکه خودرو ریو ورود به محدوده طرح ترافیکی (خ سلمان فارسی) راداشته است، افزود: پس از مراجعه راننده از وی درخواست مدارک خودرو شده که با ممانعت راننده مواجه شده و با توجه به عدم احراز مالکیت و جریمه سنگین وشکایت شاکی،ماموران درخواست اعزام جرثقیل برای انتقال خودرو به پارکینگ را می کنند.

رییس پلیس راهور اهواز با بیان اینکه متاسفانه در این حین راننده بنزین را ازخودرو بیرون آورده و با پاشیدن بنزین به سمت خودرو،اقدام به آتش زدن خودرو می کند، افزود: بلافاصله ماموران ،خودروی راهور را عقب برده و پس از دور کردن راننده با استفاده از کپسولهای اطفاء حریق متعلق به پلیس،اقدام به خاموش کردن خودرو نموده وخودرورا به پارکینگ انتقال می دهند.

سرهنگ پیریایی در خاتمه گفت: هدف راننده از این عمل را تشویش اذهان عمومی وفرار از قانون بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *